Menstermin i dag...

Prikketrusa

Elsker forumet
Men ingen antydning til at noe som helst skal skje!
Hadde ikke forventet det helt, uansett. Mensterminen er jo ikke alltid helt til å stole på.... Men jeg har et lite håp om at frøkna i magen kanskje vil ut litt før (ordinær) ul-termin 9. august likevel. Selv tror jeg at tidlig ul-termin stemmer bedre, og det var 4./5. august.

Andre som har/har hatt stor forskjell på menstermin og ul-termin?

Jepp, her ble jeg flyttet 6 dager fra mens-termin den 25 til OUL termin den 31. Jeg har også mer tro på menstermin, så her håper jeg på fødsel i august, men tiden vil vise.

Det var mye enklere sist gang, da var menstermin og ultralydtermin på samme dag, så det var liksom ikke noe å lure på. :) Men jeg gikk seks dager over den terminen likevel, og det er jo ikke så unormalt det heller...
Denne gangen tror jeg nok mensterminen er litt tidlig, men ordinær ul-termin er nok litt for sent, med tanke på når jeg fikk positiv test. Så jeg lever i spenning... :P

Ja, det er ut i fra når jeg også testet, at jeg tviler på dato. Det blir spennende å se hvordan det slår ut på oss begge :)tvi tvi...du nærmer deg med stormskritt......

Her er det ei uka forskjell på menstermin og UL-termin.. Eg er ganske sikker på mensdatoen min for da var eg å tok livmorhalsprøve...
Men kjenne allikavel at eg har mest lyst te å forholda meg te menstermin og fordi at eg vett at denne babyen og blir stor...

Jeg ble "flyttet" fra 31.7 (mens) til 17.8 (OUL). Men siden jeg er 3.gangs og menstermin har stemt ganske bra tidligere, sjekket de skikkelig nøye flere ganger og var veldig sikre... (Avvik på noen av målene kan jo bety at noe er galt, men hos meg stemte alt perfekt med den 17.:-)). Så jeg tror nok menstermin var feil på tross av at jeg testet positivt VELDIG tidlig da!

Back
Topp