Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag, fredag den 13. har jeg menstermin Og jentene var 7 uker gamle i går Er utrolig glad for at alt foreløpig har gått så bra og ukomplisert som det har. Norah er nå rundt 3100 gram og Mathilde 3500. De begynner å få skikkelig babyflesk At det går an å være så forelska
så bra at jentene dine har det bra....ja man kan virkelig bli forelska i de små nurka, det er helt sikkert!!gøy med litt " michellin"look[:D]....tenk deg om du fortsatt skulle gått gravid da.....[&:]det tenker jeg på, selv om jeg fikk han bare 3 uker for tidlig...hadde ikke termin før 15 januar, så teknisk sett skulle jeg gått å vagget enda...da hadde jeg vært passelig lei nå ja[:D]det er godt de er ute og alt er bra...
Ja, det er rart og tenke på når babyene er ute. Alexander er snart 14 dager og jeg syntes han har vært her for alltid. Og selv om han er litt ugrei om natta så kan jeg ikke få meg til og ikke like han når jeg ser de pene blå øynene hans.
Klem