Menstermin eller tul termin?

Rena

Betatt av forumet
Det er sikkert spurt om før men jeg lurer på dette nå jeg :p

Menstermin er 23. September mens tul er 20-16 september. Hvilken tar dere utgangspunkt i?

Jeg teller fra lørdagene bare for at det skal være enkelt og er koselig å lese litt om uken på lørdagsmorgenen. Ifølge Menstermin så er jeg jo fire dager i forkant! Det har myye å si i denne lange ventetiden synes jeg :p

Nå var det bare 2 dager forskjell på mine tul terminer og menstermin, så jeg tar utgangspunkt i de :) så får vi se hva o.ul sier :)

Til meg er det ei hel uke i forskjell :-) Jeg tar menstermin, så er jeg forberedt på å bli satt tilbake noen dager på OUL på tirsdag :p

Har allerede fått korrigert terminen på tidlig ul så tar utgangspunkt i den.

Tar utgangspunkt i menstermin frem til ordinær UL.

Frem til OUL følger jeg menstermin (02.09). TUL sier 6.-7. september. Regner med at den er mer korrekt så forventer å bli satt tilbake på OUL. :)

Jeg har ingen ordentlig menstermin, siden jeg var gravid i starten av desember og mistet, og ble gravid igjen med en gang. Men vi hadde bare samleie en dag i hele desember, så jeg går ut fra den dagen som eggløsningsdag. Da blir termin 19. september. Tidlig UL ga termin 14. september, men jeg kan tidligst ha hatt eggløsning to dager før samleiet, så 17. september er tidligst mulig termin. Har brukt 40+3 som svangerskapslengde.

Jeg tar utgangspunkt i menstermin til OUL. (Var ellers kun 1 dag forskjell på tidlig UL. :-D)

Menstermin og termin på tul var det samme, så saken er enkel.

Blir spennende å se hva vi får vite på OUL 6.april :happy:

Har ikke vært på tul så jeg har fulgt mens termin frem til jeg Igår var på oul . Ble satt 3 dager frem

Legen ba meg følge mensterminen selv om jeg var på TUL og ble satt tilbake, på OUL ble jeg satt midt i mellom tul-terminen og mensterminen :-) men syntes selv det var greit å følge mensterminen frem til oul, det er jo bare et estimat uansett :)

Tok utgangspunkt i menstermin frem til ordinær UL.

TUL termin var to dager før menstermin, så gikk ut fra TUL. Nå går jeg etter OUL som ble en dag fram.

Menstermin min er 4 sept, på TUL ble den 9-10sept. Har aldri forholdt meg til den men hatt i bakhodet frem til jeg var på OUL. På OUL fikk jeg termin 3 sept. dem sier det er veldig vanskelig og gå ut i var termin så tidlig, kanskje det er like greit å følge Menstermin frem til du har hvert på OUL? ;)

Back
Topp