Menssmerter

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Har gått med menssmerter i 3 dager nå...lurer på om mensen er i anmarsj allerede. Andre som har tegn på dette?

Har hatt det sånn i et par dager nå, men har ikke fått mensen enda. Blør enda litt fra renselsen, håper jeg snart slipper å gå med bind

Jeg sluttet å blø for et par uker siden, men har fremdeles "rar" utflod. Håper det gir seg snart nå. Mulig smertene vi kjenner er siste krampetrekningen fra livmora og at den nå er tilbake til opprinnelig størrelse. Let`s hope so[;)]

ORIGINAL: MammaOkt

Jeg sluttet å blø for et par uker siden, men har fremdeles "rar" utflod. Håper det gir seg snart nå. Mulig smertene vi kjenner er siste krampetrekningen fra livmora og at den nå er tilbake til opprinnelig størrelse. Let`s hope so[;)]

Sånn var det her også, og plutselig RANT blodet igjen gitt, da løsna skorpa, ca 4-5 veker etter KS--[&:]
Så, ikkje ferdig med renselsen enda nei gitt[:'(]

usj, håper du får slippe unna mensen et par mnd til...

Jeg blør litt også, men det er hverken renselse eller mens, for det er fra rumpa... [8|] Tror ikke jeg har hemeorider (eller hvordan det skrives?) for det renner liksom friskt blod gjevnt hele døgnet. Litt mer når jeg er i mye aktivitet. Men, skal til legen om 1 uke, så får høre med henne da [;)]

Huff... mensen pensen bensen!!![:@] Hater hele greia.. Da jeg slutta på p-piller sist september var jeg helt ødelagt fram til desember og jeg ble gravid hver gang jeg fikk mensen. Aldri opplevd sånn før, men nå er det visst i gang igjen.. sukk!

Back
Topp