Menssmerter..

HanneHM

Gift med forumet
Nå er jeg skikkelig lei av disse smertene.
Hadde det bare vært murringer, men det er som om jeg har kynnere allerede. Slitsomt!

Legen sa jo at jeg ikke skulle ha slike smerter, og ja, jeg vet hun bare er en allmennlege, men hun er fremdeles ei dame, som har gått gjennom 3 svangerskap selv, så jeg velger å stole på henne.
Kan ikke huske at jeg hadde slike smerter med de andre.. [:-] [&o]

sliten.. [&o] [8D]

Ville dere ringt lege?

Jeg ville anbefalt deg og fått en UL!!

Ja, avtalte med min kjære at om det ikke gir seg til i morgen så ringer jeg tidlig i morgen.. Syns det er så slitsomt å ha vondt hele tiden, ille nok med bekkenet som plager meg! 

Nei.. Nå så jeg ikke denne tråden før jeg laget en om akkurat det samme temaet[8D]
Sløøøv..[>:]
Jeg har nemlig også disse menssmertene!

Legen din sa det var normalt?

Legen min sa at jeg ikke skulle ha slike smerter, og om de ikke gikk over så skulle jeg ringe.

Det har jeg nettopp gjort, for i dag har jeg hatt skikkelig vondt. Håper jeg får time snart, slapp innom til legen da, det sa hvertfall hun som svarte.. Hun skulle snakke med legen min, og si at det haster, for er det noe galt vil jeg bare vite det med en gang.

Er bekymret nå... [&o]

Dette er sterke smerter da, ikke murringer..

Snart en time siden jeg snakket med legekontoret, håper jeg får høre noe i dag, slik at jeg kan finne ut av hvorfor jeg har disse smertene.. Så fort som mulig. Hun skulle til og med gjøre det til en hastesak, og da burde jeg vel få dette sjekket i morgen vel?

Back
Topp