Menssmerter!!

Molsy

Forumet er livet
Shit nå tror jeg mensen kommer! Allerede! Håper det bare er livmora som ikke var ferdig med å trekke seg sammen, men med min flaks er det sikkert mensen [8|]

Har hatt mensen i en uke jeg..jeg fullammer og sara er 8 uker i morgen!!!
Så velkommen i klubben....[:D]

ORIGINAL: Asil

Kommer den raskere om man ikke er oppe om natta og ammer? Kanskje ikke så ille å ha nattmåltider likevel, nå jeg tenker meg om..

Asil

Ja den gjør vel det. Kanskje jeg ikke ammer ofte nok jeg da. Ammer jo om natten, bare ikke så ofte.

Så ofte jeg ammer (spesielt natt) så kommer den vel ikke før nurket er konfirmert.....................................

Mensen skulle komme neste mandag hos meg, men det ser ut som om den kom idag. Shit altså, håper ikke den varer i 13 dager.... Har jo mens smerter og...

(Bruker hormoner for å få mens, derfor vet jeg når den skulle komme)

ORIGINAL: Irene30

Så ofte jeg ammer (spesielt natt) så kommer den vel ikke før nurket er konfirmert.....................................

[:D]

ORIGINAL: Nusse76

ORIGINAL: Molsy

Shit nå tror jeg mensen kommer! Allerede! Håper det bare er livmora som ikke var ferdig med å trekke seg sammen, men med min flaks er det sikkert mensen [8|]

Har hatt skikkelig vondt i magen flere ganger jeg også,men ikke kommet noe mens..Hvor lang tid kan d ta før livmoren er normal igjen da..???

Hmm det vet jeg ikke. Kanskje det tar noen mnd. Fortsatt ikke kommet noe mens her, så kanskje det bare var livmoren som trakk seg sammen fortsatt da. **bank i bordet**

Back
Topp