menssmerter

snappi

Elsker forumet
Er det noen som har menssmerter (murringer) i korsrygg og neders i magen daglig??? Når jeg går kjennes det også ut som jeg nesten revner nederst i magen.. Er vel ikke tegn på at fødselen nærmer seg?? er litt for tidlig synes jeg..

har hatt det sann en stund nå.. gjør sinnsykt vondt!![:@] jm mente det var fordi babyen presser seg mer og mer ned i bekkenet og ting begynner å forberede seg! når har du termin?[:)]

Har ikke termin før 28.mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det skal visst være en god og tjukk baby (ca 4200 v fødsel..) så kanskje derfor jeg får ubehaget så tidlig?? Vet ikke om han ligger i sete eller hodeleie heller jordmor skrev seteleie ? på kontroll for 5 dager siden, men vet ikke om det kan ha noe å si for ubehaget heller?? så lenge det ikke blir verre så kan det vel ikke være grunn til bekymring??

snakket med føden også etter at jeg hadde gått med smertene en stund, og de sa at det ikke var noe særlig å bekymre seg for dersom det ikke ble enda verre.. var nok bare det samme som jm sa! [:)] men for all del, dersom du ikke har det bra synes jeg du skal ta kontakt med enten jm eller føden! så er du i alle fall på den sikre siden![;)]

jeg har hatt mensen smerter og sterke kynnere( så sterke at ejg ikke kan bevege meg, eller puste) en stund nå.  da jeg var hos jordmoren så sa hun at jeg kunne føde når som helst. 
i går var jeg en tur på haukeland på besøk til jobben til samboer sin mor, der tok en kolega av henne ul på meg, han trodde det ble en påske baby eller uken etter påske. så blir spennede å se om det stemmer.  men typisk meg så må jeg gå over tiden.

men det er normalt med mensen smerter og hyppige kynnere nå på slutten...

Back
Topp