Menssmerter

Lillespire24

Andre møte med forumet
Noen andre som har kraftige menssmerter? Har hatt 2-3 dager nå med nesten konstante smerter. Har også en del kynnere. Når kontakte jordmor? Snart uke 27.
 
Jeg har også tidvis noe murringer, men ingenting som har vakt bekymring. Tenker du burde ta kontakt med helsepersonell heller før enn siden, spesielt dersom smertene har økt i styrke eller frekvens.
 
Jeg hadde også bare tatt en tlf å hørt :)
Jeg har også murringer som kommer og går men ikke konstant. Er kynnerne vonde?
 
Jeg hadde kontaktet jordmor/føden hvis jeg hadde kraftige menssmerter og kynnere allerede dag 1 :smiley-ashamed004
 
Sniker

Kontakt jordmor og føden med en gang.
Kan være ingenting, og det kan være at det blir som meg og føder.
 
Jeg har ringt føden et par ganger ved magesmerter, og da har de villet ha meg inn hver gang, en av gangene over natten til observasjon. Alt var bra med baby, og ingen tidlig fødsel på gang. Jeg ble tatt i mot på en veldig fin måte de gangene jeg henvendte meg. Bedre å ringe én gang for mye enn én gang for lite. ❤️
 
Takk for alle svar! :Heartred Jeg avventet til i dag med å ringe, men våknet uten menssmerter. Og kjent masse liv i magen, så har klart å roe meg ned. Bare litt murringer av og på idag. Skal snart til jordmor så skal nevne det da. Og om dette dukker opp igjen så skal jeg ringe med engang, så slipper jeg å bekymre meg.
 
Ble en tur til legen, for smertene kom plutselig tilbake. Jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Så til andre som lurer på om de skal ringe, ikke vent bare gjør det. Som legen sa til meg bedre å ringe engang for mye enn for lite. :Heartred Lillemann har det fint, og jeg begynner å komme meg etter jeg begynte på antibiotika.
 
Så fint at legen fant ut av det og at du dro!! God bedring:HeartredMen jeg har et spørsmål, som helt sikkert er vanskelig å svare på. Jeg tror jeg aldri har hatt mensensmerter, det jeg har hatt er sterke kramper i magen en gang (første gangen etter kobberspiral) ellers bare murring/stivhet i korsryggen hver syklus. Hvordan oppleves menssmerter? Og hvordan vet du at det er det? Jeg er oppriktig nysgjerrig, siden jeg tviler på at jeg ville tenkt «åh, det er menssmerter ja» dersom jeg hadde fått det :dance008jeg har alltid hatt menssmerter i ryggen, riene mine kom også i ryggen/hoftene så kanskje det er min type menssmerte? Har stivhet/murring/ubehag i ryggen hver dag, men tenker ikke at noe er galt fordet :shy: :happy:
 
Så fint at legen fant ut av det og at du dro!! God bedring:HeartredMen jeg har et spørsmål, som helt sikkert er vanskelig å svare på. Jeg tror jeg aldri har hatt mensensmerter, det jeg har hatt er sterke kramper i magen en gang (første gangen etter kobberspiral) ellers bare murring/stivhet i korsryggen hver syklus. Hvordan oppleves menssmerter? Og hvordan vet du at det er det? Jeg er oppriktig nysgjerrig, siden jeg tviler på at jeg ville tenkt «åh, det er menssmerter ja» dersom jeg hadde fått det :dance008jeg har alltid hatt menssmerter i ryggen, riene mine kom også i ryggen/hoftene så kanskje det er min type menssmerte? Har stivhet/murring/ubehag i ryggen hver dag, men tenker ikke at noe er galt fordet :shy: :happy:
Takk for det:Heartred når jeg har menssmerter kjennes det for min sin del ut som sterke kramper i nedre del av magen og smerter i korsryggen. Murringer er litt lette smerter for min del. For min sin del så har jeg alltid mensmerter i 2-3 dager når jeg har mensen. Så derfor ble det en sammenligning med det når jeg hadde smerter i nedre del av magen :)
 
Back
Topp