Lillespire24
Andre møte med forumet
Noen andre som har kraftige menssmerter? Har hatt 2-3 dager nå med nesten konstante smerter. Har også en del kynnere. Når kontakte jordmor? Snart uke 27.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det når jeg har menssmerter kjennes det for min sin del ut som sterke kramper i nedre del av magen og smerter i korsryggen. Murringer er litt lette smerter for min del. For min sin del så har jeg alltid mensmerter i 2-3 dager når jeg har mensen. Så derfor ble det en sammenligning med det når jeg hadde smerter i nedre del av magenSå fint at legen fant ut av det og at du dro!! God bedringMen jeg har et spørsmål, som helt sikkert er vanskelig å svare på. Jeg tror jeg aldri har hatt mensensmerter, det jeg har hatt er sterke kramper i magen en gang (første gangen etter kobberspiral) ellers bare murring/stivhet i korsryggen hver syklus. Hvordan oppleves menssmerter? Og hvordan vet du at det er det? Jeg er oppriktig nysgjerrig, siden jeg tviler på at jeg ville tenkt «åh, det er menssmerter ja» dersom jeg hadde fått det jeg har alltid hatt menssmerter i ryggen, riene mine kom også i ryggen/hoftene så kanskje det er min type menssmerte? Har stivhet/murring/ubehag i ryggen hver dag, men tenker ikke at noe er galt fordet