Menssmerter

BellaBe

Flørter med forumet
Sensommerskattene 2023
Flere med menssmerter? Er 9+5 og har mer eller mindre konstant mensmurringer/smerter. Kan ikke huske det var slik tidligere svangerskap! I tillegg har jeg sparsom brun/rosa utflod siden positiv test. UL mandag, forbereder meg på tredje missed abortion :hungover: men klamrer meg til håpet… normal UL uke 6+1 og 8+2.:Heartred

Det kan være flere grunner til spotting, f.eks at fosteret ligger nært fødselskanalen. Jeg spotter ca annenhver dag selv. Håper det går bra på mandag! ❤️

Eg har ikkje spotta, men hatt mensen smerten så og si dag ein etter eggløsning og er 11 uker i morgen eg har heller ikkje opplevd det tideligere med sei andre barna. Men no tenker eg det berre e ein bra ting, at det faktisk skjer nåke :happy:

Det kan være flere grunner til spotting, f.eks at fosteret ligger nært fødselskanalen. Jeg spotter ca annenhver dag selv. Håper det går bra på mandag! ❤️
Eg har ikkje spotta, men hatt mensen smerten så og si dag ein etter eggløsning og er 11 uker i morgen eg har heller ikkje opplevd det tideligere med sei andre barna. Men no tenker eg det berre e ein bra ting, at det faktisk skjer nåke :happy:
Ja, får krysse fingrene for komboen ikke er så ille som jeg frykter!! Dagene går sååå seint når man er dårlig i tillegg! :depressed:

Ja, får krysse fingrene for komboen ikke er så ille som jeg frykter!! Dagene går sååå seint når man er dårlig i tillegg! :depressed:
Ja gått kjempe seint her og. Men trur det begynner å gå litt fortere no når eg blir 12 uker og familie og venner veit det.

Back
Topp