Menssmerter

Margoo

Forelsket i forumet
MayDay2021
Hei,
Har siden i går hatt svake menssmerter kontinuerlig. De sitter nedentil, nederst i magen og i korsryggen, akkurat som når jeg venter mens. Mener å huske fra sist at jeg hadde litt murring som kom og gikk, men nå har det vart konsant siden i går formiddag. Er redd noe er gale.. er ikke veldig vondt, men kjenner det godt. Er 8+5.

Noen som har opplevd det samme?

Hadde det samme de første 6 ukene, men ikke nå (uke 9+1). Er ikke farlig, ligamenter som strekkes.

Har også hatt det samme fram til uke 6-7. Nå er det mer ømhet i lyskene som kommer og går.

Hei,
Har siden i går hatt svake menssmerter kontinuerlig. De sitter nedentil, nederst i magen og i korsryggen, akkurat som når jeg venter mens. Mener å huske fra sist at jeg hadde litt murring som kom og gikk, men nå har det vart konsant siden i går formiddag. Er redd noe er gale.. er ikke veldig vondt, men kjenner det godt. Er 8+5.

Noen som har opplevd det samme?

Hvis du er bekymret ville jeg tatt en ultralyd-undersøkelse. Vet ikke om du har gjort det tidligere?

Hvis du er bekymret ville jeg tatt en ultralyd-undersøkelse. Vet ikke om du har gjort det tidligere?
Nei, har ikke vært enda, men har bestilt en time til onsdag.. så får se da.
Jeg har fremdeles mensmurringer. 9+1

Men da jeg spontanaborterte sist, kom det voldsomme smerter.
Har du hele tiden eller kommer de og går? Her er det konstant når jeg kjenner etter. Men ganske svake og heller ikke økende. Litt bedre enn i går muligens.

Sliter også med slike smerter. Kommer til alle tider. Legen min mente det kunne være kynnere eller det at livmoren vokser. Men er jo ikke rart man blir bekymret da vertfall for min del, er smertene ganske vonde.

Nei, har ikke vært enda, men har bestilt en time til onsdag.. så får se da.

Har du hele tiden eller kommer de og går? Her er det konstant når jeg kjenner etter. Men ganske svake og heller ikke økende. Litt bedre enn i går muligens.

De kommer og går. Så jeg antar det er livmoren som strekker seg.
Under spontanaborten fikk jeg helt sinnsyke smerter kveld/natt. Ingen blod. Så gab det seg etter en time halvannen.
Så dagen etterpå, om ettermiddagen begynte jeg å blø, og fikk rier.

skjønner du er redd :Heartpink Men det er visst helt normalt. Jeg er i uke 10 nå, men har hatt veldig mye smerter siden uke 4. Har vært på 4 ultralyd allerede, har ofte konstant vondt. Hele dagen! Klarer så vidt å bevege meg. Men alt er bra med babyen:Heartpink

Back
Topp