Menssmerter

Annastar

Blir kjent med forumet
Marshmallows2021
God kveld!

Første nattvakt etter ferien her. Sliter sånn med menssmerter. Spesielt på kveld. Lest det er vanlig, men lurer på hvor lenge det skal vare? Livredd for å begynne å blø hver gang jeg kjenner på det :( 5+4 nå :Heartred
 
Kjenner til følelsen, har det fortsatt å er 8+1 i dag. Mest plaget på kvelden. Men foreløpig er alt bra har☺️mest sannsynlig er det livmoren som strekker seg☺️
 
Last edited:
Samme her :( Er 6+1. Det er ganske slitsomt på toppen av andre symptomer. Jeg håper ikke det varer lenge.
 
Jeg er 5+6 og jeg kjenner på det flere ganger til dagen. Er så lenge siden jeg var gravid sist at jeg ikke husker når det gikk over. Det byttes vel egentlig bare ut med kynnere og nedpress?
Heldigvis er det bare livmoren som strekker seg og hos meg er det verste med smertene at jeg blir så redd for å se blod når jeg er på do! :smiley-ashamed004
Kanskje det er enklere å håndtere når vi er over uke 12, for da blir vel angsten for å miste litt mindre?
 
Heldigvis vanlig, selv om det føles stressende❤️ For meg har det gitt seg etter første trimester med di andre graviditetene.
 
Sliter også med magesmerter om kvelden. Er nesten redd for at jeg skal ha begynt å blø hver gang jeg går på do
 
Murringer er helt vanlig. Og det er veldig forskjellig hvor mye og hvor ofte alle har det:happy: jeg selv har så lite murringer at jeg er bekymret for at jeg har for lite ;)
 
Back
Topp