Menssmerter

Sprudlende_sokker

Forelsket i forumet
hei alle sammen jeg var i Danmark i går og ble inseminert.
Det jeg lurer på er hvor vanlig er det med menssmerter etterpå?
Det var sånn forrige gang også, med en gang etter at det var ferdig så kom menssmertene..
Og det kjennes ut som om hele systemet jobber overtid for det murrer og kjennes ut som litt sånn Berg og dalbane aktig. Får sånn sug, som om det blir veldig tungt inni der og så vektløst.. litt dårlig forklart, men ja det er det beste jeg klarer

Er det noen som har opplevd dette?

Ikke rett etter innsett har jeg opplevd det nei. Håper noen har erfaringer å komme med. Lykke til iallefall! Når er test dato ?

Det er vanlig å kjenne på menssmerter hvis de inseminerte med kateter gjennom livmorhalsen :) når den blir «manipulert med» får man typisk mensmurringer! Har ikke vært gjennom inseminering selv, men tenker at det er samme greie som når man får innsatt en spiral eller embryoinnsetting. I tillegg har du jo også kanskje noe el-smerter nå? Kan jo være vanskelig å skille. Ønsker deg masse lykke til!

Det er vanlig å kjenne på menssmerter hvis de inseminerte med kateter gjennom livmorhalsen :) når den blir «manipulert med» får man typisk mensmurringer! Har ikke vært gjennom inseminering selv, men tenker at det er samme greie som når man får innsatt en spiral eller embryoinnsetting. I tillegg har du jo også kanskje noe el-smerter nå? Kan jo være vanskelig å skille. Ønsker deg masse lykke til!
El- smerter hadde jeg dagen før jeg ble inseminert og det føles ikke helt sånn altså. Det er litt kraftigere og sitter mer i livmora enn i eggstokken, men takk for svar

Back
Topp