Menssmerter

Prinsessemammaen

Flørter med forumet
Har dere det? Føles ut som menstruasjonen er rett rundt hjørnet. Og når jeg hoster eller nyser eller beveger meg brått så stikker det så intenst i sidene! Kan ikke huske det fra sist gang [emoji31][emoji848]

Jeg har det på helt lik måte!
Jeg har nesten ingen gravidsymptomer, men en god del mensensmurringer. Er for tiden veldig forkjølet og jeg kjenne ubehag og vondt helt nede i magen når jeg hoster og nyser. Et par ganger har det kommet intenst stikk og, og det gjør veldig vondt.

Jeg har hatt sånne smerter helt siden jeg fant ut at jeg var gravid(som var 9dpo, altså før forventet mens). Er nå 6+1.
Så det er ingen ting å bekymre seg for, det er bare livmoren som strekker og utvider seg [emoji4][emoji177]

Sniker fra desember.

Jeg hadde svake menssmerter helt i starten. Det er helt normalt :)

Jeg kjente det fra 12dpo og forventet at TR skulle komme når som helst. Var spesielt ille i uke 4. Er nå 6+0 og kjenner murringer 3-4 ganger om dagen. Spesielt hvis jeg har vært i ro og reiser meg og er aktiv.

Jeg har hatt mye murring fra jeg forventet mens. Noen dager i strekk med kjempe mye murring før det avtar i noen dager og så begynner det å murre igjen. Nå er jeg 7+5 og kjenner de siste dagene veldig lite murring.

Hei! Jeg er gravid for første gang (8+0), og har hatt kraftige menssmerter de siste 4-5 ukene. De kommer fra 1 til 4 ganger om dagen, varer ca 5-10 minutter og kan være lammende vonde. Var pga dette på UL allerede i uke 6 og da så alt supert ut og hjertet banket godt. Fikk da beskjed om at voksesmerter i livmor kan kjennes som alt fra murringer til kramper i livmor. Skal på ny UL etter helga, blir spennende :) Utrolig at selv om legene roer meg, er jeg allikevel livredd for SA, slitsomt!

Har murringer og vondt i korsrygg. Typisk mensenvondt uten at den kjem

Menssmerter her og. Kjennervdet igjen fra forrige svangerskap :) Gå seg hos meg rundt da livmor kom opp av skambenet mener jeg å huske..

Back
Topp