Menssmerter

Bringebærsaft

Flørter med forumet
Flere med kraftige menssmerter?! Fikk skikkelig med smerter i natt. Våknet av de og fikk ikke sovne om igjen før 0230 :-( I dag kjenner jeg på det så fort jeg er i litt bevegelse men ellers bare øm på en måte. Har slitt med litt menssmerter tidligere, men ikke så ille som i natt. Er 34+3 i dag.
... Ble litt syting her i fra min side, men er bare spent på om flere har det slik :-)

Flere med kraftige menssmerter?! Fikk skikkelig med smerter i natt. Våknet av de og fikk ikke sovne om igjen før 0230 :-( I dag kjenner jeg på det så fort jeg er i litt bevegelse men ellers bare øm på en måte. Har slitt med litt menssmerter tidligere, men ikke så ille som i natt. Er 34+3 i dag.
... Ble litt syting her i fra min side, men er bare spent på om flere har det slik :)

Jeg hadde ille mens smerter før jeg ble gravid, husker det var en gang jeg fikk så smerter at jeg kolapset ned i fosterstilling på gulvet..
Fikk igjen mensen etter graviditeten da lille var rundt 3 mnd.. å nå på mens nr 3 etter graviditeten har smertene kommet tilbake.. det er ikke så ille at jeg våkner på natta men på morgenen når jeg står opp er smertene ganske intense..
Menssmerter er slettes ikke behagelig.

Men du har mensen å er gravid? Onkli uflaks altså..

Jeg har "mye" mensmurirnger i ryggen som blir litt kraftigere under kynnere, men ikke så kraftig som du beskriver!
Har du mye kynnere? Nedpress eller andre ting? Kanskje det nærmer seg noe for din del :)

Jeg har litt murring nederst i magen og/eller korsryggen innimellom, men vil ikke kalle det smerter, akkurat. Kommer og går de hos deg, eller er det mer kontinuerlig over en periode? Ville prøvd å ta tiden på dem, og være bevisst på om det kan være noe spesielt som utløser det. Kanskje kontakte jordmor eller lege?

Jeg har "mye" mensmurirnger i ryggen som blir litt kraftigere under kynnere, men ikke så kraftig som du beskriver!
Har du mye kynnere? Nedpress eller andre ting? Kanskje det nærmer seg noe for din del :)

Har en god del kynnere også og jeg får disse menssmertene etter noen kraftige kynnere. Har også hatt regelmessige kynnere den siste tiden. Håper bare ikke at de siste 6-7 ukene blir like ille som denne uken har vært.

Jeg har litt murring nederst i magen og/eller korsryggen innimellom, men vil ikke kalle det smerter, akkurat. Kommer og går de hos deg, eller er det mer kontinuerlig over en periode? Ville prøvd å ta tiden på dem, og være bevisst på om det kan være noe spesielt som utløser det. Kanskje kontakte jordmor eller lege?

Kommer og går i perioder, men når de først er kommet så er de regelmessige. Håper bare ikke man blir plaget med maserier helt til termin [emoji28] Er nok det jeg har tenker jeg... Skal ta det opp med jordmor neste gang :-)

Har begynt å kjenne litt på de menssmertene jeg og. Kommer sånn innimellom. Sitter litt i korsryggen men kan bare være at han krabber nedover i bekkenet. Er jo førstegangs så vet ikke helt hvordan det skal føles.

Kommer og går i perioder, men når de først er kommet så er de regelmessige. Håper bare ikke man blir plaget med maserier helt til termin [emoji28] Er nok det jeg har tenker jeg... Skal ta det opp med jordmor neste gang :-)
Høres ganske likt ut som her, da. Eller, jeg vet egentlig ikke helt hvor regelmessige de er, for det har stort sett skjedd om natten eller mens jeg kjører bil eller jobber, så jeg har ikke hatt mulighet til å ta tiden. Har lurt på om det er maserier, ja, jeg hadde aldri det med førstemann, men det minner jo litt om de første ekte riene. Synes og det var tidlig å få det allerede nå ... [emoji849] Skal også nevne det neste gang jeg er på kontroll!

Høres ganske likt ut som her, da. Eller, jeg vet egentlig ikke helt hvor regelmessige de er, for det har stort sett skjedd om natten eller mens jeg kjører bil eller jobber, så jeg har ikke hatt mulighet til å ta tiden. Har lurt på om det er maserier, ja, jeg hadde aldri det med førstemann, men det minner jo litt om de første ekte riene. Synes og det var tidlig å få det allerede nå ... [emoji849] Skal også nevne det neste gang jeg er på kontroll!
Har det ganske likt, skal til lege i morgen og måle livmorhalsen så da tenkte jeg skulle høre hvor vanlig det er med disse menssmertene. Liker de ikke helt da det var slik forrige fødsel startet. Gikk noen uker med sånne smerter. Blir greit å få sjekket det :)

Ikke noe kjennskap til deg og håper i grunn jeg ikke får det heller, høres ikke godt ut :(

Våkna til det samme i natt. Skikkelig mens stikking. Fikk meg til å kjenne etter om de ble sterkere og tok tak eller om det var en jevn smerte. Men varte heldighvis bare et kvarter eller noe så gikk jeg å tisset og smerte borte.
Masrier ble jeg enig med megselv at det var. Ikke farlig bare irriterende

Tar tilbake det jeg sa om at det ikke er vondt - hadde en tidligere i dag som reiv skikkelig! Og den varte i sikkert 4-5 minutter! [emoji50] Trenger ikke flere sånne ass ... Ellers har de vart alt fra 20 sekunder til halvannet minutt cirka.

... Ble litt syting her i fra min side, men er bare spent på om flere har det slik :)
Hatt slike i natt og i dag. Skikkelig ubehagelig å ligge så har nesten ikke sovet.. Håper det gir seg snart! Sitter her og masserer min egen korsrygg så godt jeg kan :)
Hvor lenge før det ga seg hos deg?

Back
Topp