Menssmerter

mammaanni

Blir kjent med forumet
Andre enn meg som har mye menssmerter. Stort sett hver dag. Av og til veldig sterke og av og til bare som murring. Hatt det siden før jeg skulle hatt mensen. Er nå 7 uker. Har to fra før og husker jeg også hadde det med de. Men blir jo like redd hver gang. Redd for å miste.

Jeg har litt innimellom men fra 4 uker til 5+3 var det mye og vondt. Er litt mindre nå 5+6 i dag. Jm sa at det var helt vanlig, spesielt hvis man hadde vært gravid før.

Hadde mye fra uke 4-6. Er nå uke 7+3 og kjenner det bare innimellom.
Så to fine hjerter slå på torsdag, så er ikke så redd nå når det kommer murringene som tidligere.

Har også sett hjertet slå tidligere denne uken så må nok bare slappe av for smertene. Men når de kommer i tillegg til kvalmen og utmattetheten så er det slitsomt.

Jeg sliter med sterke smerter. Men har funnet ut at det er værst når jeg går i stramme klær[emoji14] jeg er 5+3 og førstegangs gravid [emoji4] skal til lege i dag. Noen som vet om de tar ultralyd på legesenteret så tidlig? Hilsen en som ikke har peiling på noen ting [emoji14]

Jeg sliter med sterke smerter. Men har funnet ut at det er værst når jeg går i stramme klær[emoji14] jeg er 5+3 og førstegangs gravid [emoji4] skal til lege i dag. Noen som vet om de tar ultralyd på legesenteret så tidlig? Hilsen en som ikke har peiling på noen ting [emoji14]
Ville ikke tatt ultralyd så tidlig om det er hjertet dere vil høre, ville ventet til uke 7 da.
Føles uendelig lenge, men da er det nesten garantert at dere hører det enn om du gjør det nå.

Hadde mye murringer når jeg var rundt 4-5 uker jeg også, lett å bli bekymret men er visst helt normalt :)

Ville ikke tatt ultralyd så tidlig om det er hjertet dere vil høre, ville ventet til uke 7 da.
Føles uendelig lenge, men da er det nesten garantert at dere hører det enn om du gjør det nå.

Hadde mye murringer når jeg var rundt 4-5 uker jeg også, lett å bli bekymret men er visst helt normalt :)
Ja, vi kommer ikke til å dra på ul før ul før uke10 [emoji4]

Back
Topp