Menssmerter

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Har de siste dagene hatt en del menssmerter. Kommer og går, varer ikke lenge av gangen, men utrolig ubehagelig. Noen som har noen erfaringer rundt dette? 15+6 i dag...

Jeg opplever det også noen sjeldne ganger, kan vare i 5-10 minutt så går det over. Når jeg får det, pleier jeg å legge meg ned og ta det med ro, det hjelper!
Opplever oftere å ha sånn stikkende/ dra følelse i magen siden alt strekker på seg der.

Både Menssmerter og stikking kommer og går her også, uke 17 her. Helt normalt sa jordmor :) Men det har roet seg litt nå, var mer før. Det som kommer er ikke vondt, bare litt ubehagelig og går fort over. I dag har jeg litt vondt, men det er fordi jeg er så treig i magen og har spydd så mye at det føles som om alle magemusklene er vridd rundt :-p

Det har skjedd med meg også, men de har ikke vært veldig kraftige. Jeg har hatt det av og på i ukesvis :)

Satse på at det er sånn det skal vær! Kanskje magen vokser like fort som det er ubehagelig?? ;)

18+0 i dag og har det fortsatt avogpå :)

Betryggende å høre. Men er skikkelig vonde avogtil altså? Eneste jeg kan relatere dette til er mensen, men må bare prøve å stole på at det vokser...

Back
Topp