Menssmerter

Irith

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Aprillykke 2017
Hei!

Runder 30+0 i morgen, og har hatt så innmari menssmerter i dag. Skulle tro mensen kom hvert øyeblikk:confused:

Noen andre som også er plaget med det? :)

Det er nok kynnerne dine som begynner å kjennes. :)
Få sjekket urinen din i morgen om mulig, så du får utelukket UVI. :)

Jeg og har mye av det for tiden , eller regner med det er slik menssmerter/murringer kjennes ut (?). Aldri vært plaget med dette tidligere ifb med mens.
Syns det har kommet og gått igjennom de siste dagene. Regner med det er relatert til kynnere etc.
Som nevn over her så kan jo en UVI være grei å utelukke. Jeg gjorde hvertfall det forgje uke, da smertene kom jevnlig.

Har det innimellom selv, regner med det hører sammen med kynnere! Har ikke kjent så mye til disse, så derfor tror jeg menssmerter er en slags "kynner light" :-P

Aner ikke.. kynnerene mine har jeg kjent siden uke 20, og de kjennes ikke ut som menssmerter i allefall.

Men det er litt plagsomt! Alle disse vondtene vi skal ha :p

Skal til legen og ta ny glukosebelastning på onsdag, og skal ha med urinprøve da. Får se om den slår ut på noe. (Det er jo bare tre uker siden sist, da jeg fikk beskjed om svangerskapsdiabetesen.. skjønner virkelig ikke hvorfor jeg må ta en til..)

Jeg har også kjent det litt i det siste. Akkurat som det stikker nedi der :p Kan være ganske ubehagelig til tider.

Jeg har også skikkelig menssmerter fra tid til annen. Har verken hatt kynnere eller menssmerter noe særlig hele svangerskapet, så jeg ble også litt overraska. Men det er visstnok veldig vanlig å få det nå som vi nærmer oss fødsel. [emoji85]

Ja!! Idag var det slik at jeg tenkte at d plutselig kunne komme til å si "splasj" og at vannet gikk... Det var utrolig vondt når det stod på, intenst og ikke fremme i magen men nedover i tissen:p haha! Holdt sikkert på i 1min uten stopp..
Men ikke kjent noe siden, og det trengs ikke heller...:joyful:

Her er det ikke stikkinger, men skikkelige menssmerter.

Går vel over :)

Back
Topp