Menssmerter...

Mymlen

Glad i forumet
Er dette noe mange her plages med? Har skikkelig menssmerter nederst i magen i dag. Er 35+3 så regner med at det enda er noen uker igjen før det skjer noe, men må jeg forberede meg på å ha det slik fremover mot fødselen nå? Er fryktelig ubehagelig og har virkelig ikke savnet disse smertene kjenner jeg :p

Jeg har mye av det ja, og har hatt det i noen uker. Ikke spesielt behagelig nei, men må nok bare finne oss i det.
Føler ikke det er noe spesifikt fødselstegn iallefall.

Jeg har også hatt veldig mye det i det siste (35+4 i dag).. Har det igrunn i dette øyeblikk, og hugger ekstra til når tutta sparker :P Mest når jeg er sliten merker jeg. Er nok veldig forskjellig fra person til person - en venninne av meg fikk det ikke før fødsel var igang (men hun hadde såpass smerter at hun ikke klarte sitte stille i en stilling) :P

Jeg har også hatt det i noen uker. Men er heldigvis ikke like mye hver dag. Er forberedt på at det vil holde på sånn fremover, selv om det kan ta flere uker til fødselen starter.

Har litt menssmerter ca hver dag for tida ja. Pleier å sjekke om jeg har kynnere da, men det har jeg altså ikke, for magen er ikke hard. :p tror ikke jeg hadde det med første da.

Jeg hadde det noen dager, var såpass ille at jeg ringte jordmor.. men det ga seg etter ca en uke :) var vel i uke 34-35 eller noe :)

Har hatt alle symptomene på mens de siste to ukene, uke 37+1 i dag, regner med det er en del modning som foregår :)

Har også hatt det daglig i noen uker nå... kommer ofte sammen med perioder jeg har mye kynnere eller viss jeg står mye/går mye.. 35+6 her :)

Ja. Menssmertene kommer ofte nå. Sammen med kynnerne. Tror det er baby som driver å legger seg ned i bekkenet. Jeg har før klart å kjenne hodet over hoftebeinet på venstre side men nå er det trekt seg godt ned i bekkenet hos meg. Modning på gang virker det som. Men håper hun ikke får det travelt. Vil gjerne ha 2017 baby.

Har litt menssmerter ca hver dag for tida ja. Pleier å sjekke om jeg har kynnere da, men det har jeg altså ikke, for magen er ikke hard. :p tror ikke jeg hadde det med første da.

Har ikke hatt kynnere i det menssmertene har vært som værst men har mye mer kynnere nå, merker det spesielt når jeg er oppe og tisser om natten :p Men er vel bare gode tegn på at kroppen forbereder seg på det som kommer. Tror ikke fødselen kommer til å starte før januar siden jeg har termin midt i mnd så er det jo "lenge" til enda ;p

Har hatt alle symptomene på mens de siste to ukene, uke 37+1 i dag, regner med det er en del modning som foregår :)

Ja, det tror jeg også. Men er veldig rolig og føler meg sikker på at fødselen er et stykke unna enda. Man kan jo aldri vite men velger å stole på instinkt og magefølelsen ;)

Det = straks føding for min del.... :-)

Tror ikke det blir det for min del enda hvertfall. Han har ikke festa seg enda heller så satser på at det rekker å bli 2017 før det skjer noe mer. Men om han kommer helt på tampen av året bryr jeg meg ikke så mye heller for jeg er fryktelig lei av denne tilværelsen nå :p

Ja, det tror jeg også. Men er veldig rolig og føler meg sikker på at fødselen er et stykke unna enda. Man kan jo aldri vite men velger å stole på instinkt og magefølelsen ;)

Lurt å stole på både instinkt og magefølelse :) modning er positivt selv om fødsel er et stykke unna. Her er jo modning fullstendig bortkastet siden han overhodet ikke skal ut den veien :p

Back
Topp