Er 34+0 i dag og våknet til skikkelig menssmerter. Mest i ryggen. Modning på gang kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på hva som er normalt. Hadde mye vondt nederst i magen i går som satt delvis også i ryggen. Mye kynnere samtidig
Ikke alltid lett å tolke disse tegnene til kroppen. Kan være modning, men kan og gå en stund til fødsel enda. Men en ting er vel klart, kroppen forbereder seg på det som skal skje og det er ikke mange ukene igjen.
Ja det må du så absolutt! Jeg er faktisk 34+0 i dag! Så har roet meg litt ned med tanke på at babyen er stor og robust (vekstestimering) og at de hadde ikke stoppet fødsel uansett. Men fytti å ubehagelig med de kynnerne og menssmertene. Er faktisk direkte vondt så føler med deg hvor lenge igjen til KS? Så spennende at du har babyen din i armene snart! Du hadde diabetes 1 sant?Kjenner til det Jeg har noen dager masse kynnere/menssmerter som er ganske ubehagelige, og andre dager ingenting
Blir veldig nervøs av de kynnerene, selvom jeg har gått gravid to ganger før Er litt engstelig for om hun skal finne på å komme før uke 34, da de skal ta keisersnitt. Så tar livet svææært med ro om dagen
Hvor langt er du på vei? helt sikkert kroppene våre som modnesÅå, jeg har også fått mensensmerter plutselig. Andre kveld nå at jeg kjenner det. Blir jo helt nervøs!!
Jeg er i uke 34+3 idag. Ja vi får satse på at det er det som skjerHvor langt er du på vei? helt sikkert kroppene våre som modnes
Ja det må du så absolutt! Jeg er faktisk 34+0 i dag! Så har roet meg litt ned med tanke på at babyen er stor og robust (vekstestimering) og at de hadde ikke stoppet fødsel uansett. Men fytti å ubehagelig med de kynnerne og menssmertene. Er faktisk direkte vondt så føler med deg hvor lenge igjen til KS? Så spennende at du har babyen din i armene snart! Du hadde diabetes 1 sant?
Hvordan går det med deg?Hvor langt er du på vei? helt sikkert kroppene våre som modnes
Det går bra, takk som spør kjære <3 lille tullingen er aktiv i dag og vifter med rumpa! Har litt menssmerter hele tiden, men overkommelig! Og hos deg<3Hvordan går det med deg?