Menssmerter

Begynner som regel et par timer før her

Om det kommer noe i det hele tatt så har det kun vært litt små uggenheter et par timer før. Så har det gitt seg når jeg begynner å blø.

Aldri hatt det :) *bank i bordet*

Begynner med et smell her i det det fosser! Våkner gjerne på natta av det. Da er det bare å stå opp å hive i en gigant tampong/megabind og tramadol/andre sterke saker å gå og legge seg å sove i de neste to smertehelvettesdøgnene før man da går over til mer normal smerter og blødning :p

Varierer veldig fra gang til gang, noen ganger kommer det som en demning som ryker, andre ganger kjenner jeg det en uke +/- før

Hatt menssmerter nå i 7 dager uten mens . Er det normalt å ha det så lenge før mens. Jeg er 6 dager over ikm men føler meg ikke gravid... fikk tilbake mensen for 6 mnd siden etter ammeslutt.

Hatt menssmerter nå i 7 dager uten mens . Er det normalt å ha det så lenge før mens. Jeg er 6 dager over ikm men føler meg ikke gravid... fikk tilbake mensen for 6 mnd siden etter ammeslutt.
Ja er normalt ja :P tatt test?

Jeg har ikke tatt test. Vi brukte så lang tid på å.få første mann så tror liksom ikke at det har skjedd noe nå på 3 pp. Men kommer den ikke om noen dager så får jeg ta en test.
Er vel normalt å ha menssmerter lenge før mens kommer men du vet vel kanskje best om det er normalt for deg? Og om du har stabile sykluser? Forstår at troa ikke er der da du har brukt lang tid på å få første men man vet jo aldri :) Hold oss oppdatert!

Er vel normalt å ha menssmerter lenge før mens kommer men du vet vel kanskje best om det er normalt for deg? Og om du har stabile sykluser? Forstår at troa ikke er der da du har brukt lang tid på å få første men man vet jo aldri :) Hold oss oppdatert!
Det skal jeg gjøre. Litt vanskelig å vite turnusen på mensen når jeg fikk den tilbake for 6 mnd siden etter ammeslutt/graviditet . Men den har ligget på 30 /31 dag de mnd. Men kan jo fort være systemet tuller .

Back
Topp