Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger 7-10 dager før og gjerne med kvalme. Litt forskjellig fra mnd til mnd.Hvor lenge føre mensen har dere murringer og menssmerter ?
Ja er normalt ja tatt test?Hatt menssmerter nå i 7 dager uten mens . Er det normalt å ha det så lenge før mens. Jeg er 6 dager over ikm men føler meg ikke gravid... fikk tilbake mensen for 6 mnd siden etter ammeslutt.
Jeg har ikke tatt test. Vi brukte så lang tid på å.få første mann så tror liksom ikke at det har skjedd noe nå på 3 pp. Men kommer den ikke om noen dager så får jeg ta en test.Ja er normalt ja tatt test?
Er vel normalt å ha menssmerter lenge før mens kommer men du vet vel kanskje best om det er normalt for deg? Og om du har stabile sykluser? Forstår at troa ikke er der da du har brukt lang tid på å få første men man vet jo aldri Hold oss oppdatert!Jeg har ikke tatt test. Vi brukte så lang tid på å.få første mann så tror liksom ikke at det har skjedd noe nå på 3 pp. Men kommer den ikke om noen dager så får jeg ta en test.
Det skal jeg gjøre. Litt vanskelig å vite turnusen på mensen når jeg fikk den tilbake for 6 mnd siden etter ammeslutt/graviditet . Men den har ligget på 30 /31 dag de mnd. Men kan jo fort være systemet tuller .Er vel normalt å ha menssmerter lenge før mens kommer men du vet vel kanskje best om det er normalt for deg? Og om du har stabile sykluser? Forstår at troa ikke er der da du har brukt lang tid på å få første men man vet jo aldri Hold oss oppdatert!
Stort sett 1 uke i forveien.Hvor lenge føre mensen har dere murringer og menssmerter ?