Menssmerter

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Andre som har sterke "menssmerter " nå? Jeg er 6 +4 nå, og fikk store smerter i rygg/mage i går. Smerten er konstante og ikke takvis. Smertene er så sterke at Jeg blir kvalm. Har vært gravid 5 ganger tidligere (1 barn), og aldri vært kvalm i det heletatt før.

Andre som har sterke "menssmerter " nå? Jeg er 6 +4 nå, og fikk store smerter i rygg/mage i går. Smerten er konstante og ikke takvis. Smertene er så sterke at Jeg blir kvalm. Har vært gravid 5 ganger tidligere (1 barn), og aldri vært kvalm i det heletatt før.
Sikker på at det ikke er luftsmerter? Det kan være grusomt vondt..

Har litt luft i magen også, men slipper ut det jeg kan men utelukker det ikke.. Men dette sitter mest i korsryggen. Har hatt spontanabort tidligere, og tror ikke det er det heller. Men fyy så vondt.

Jeg også hadde slike smerter rundt uke 5-6, de er stort sett helt borte nå (er 8+2). Jeg tenkte først at det minnet veldig om menssmerter, men fant etter hvert ut at det var kraftige luftsmerter. Disse forplanter seg veldig, slik at smertene føles jo over flere områder i mage og rygg. Det eneste som hjalp for meg da, var å ligge på magen, men da måtte jeg ligge leeenge på magen da :P
Nå kjenner jeg ikke noe til det der, bare masse andre symptomer. :)

Jeg også hadde slike smerter rundt uke 5-6, de er stort sett helt borte nå (er 8+2). Jeg tenkte først at det minnet veldig om menssmerter, men fant etter hvert ut at det var kraftige luftsmerter. Disse forplanter seg veldig, slik at smertene føles jo over flere områder i mage og rygg. Det eneste som hjalp for meg da, var å ligge på magen, men da måtte jeg ligge leeenge på magen da :P
Nå kjenner jeg ikke noe til det der, bare masse andre symptomer. :)
Satser på at det er luftsmerter het også da da er det jo håp om at det går over om ikke lenge..

Satser på at det er luftsmerter het også da da er det jo håp om at det går over om ikke lenge..

Krysser fingrene for deg! <3 Forstår at du blir litt bekymret, det ble jeg og av og til, for det kjentes jo ganske ille ut til tider. Men heldigvis så er det som regel ufarlig :) Det gode er jo at luftsmerter kan være helt sinnsykt vondt, men og absolutt ufarlig. Har vært på UL og sett bankende hjerte og alt er bra så. :)

Back
Topp