Menssmerter

vesla1989

Betatt av forumet
Forrige gang så gikk vannet først, så da skjønte jeg jo at det var i gang. Idag så følte jeg meg uvel og kvalm når jeg stod opp, utover formiddagen nå så har jeg fått noe som ligner på menssmerter og vært løs i magen. Tyder det på at det er noe på gang eller kan jeg gå sånn i noen uker til? Er 36 uker i morgen.

Forrige gang så gikk vannet først, så da skjønte jeg jo at det var i gang. Idag så følte jeg meg uvel og kvalm når jeg stod opp, utover formiddagen nå så har jeg fått noe som ligner på menssmerter og vært løs i magen. Tyder det på at det er noe på gang eller kan jeg gå sånn i noen uker til? Er 36 uker i morgen.
Du kan jo ringe føden og høre? Jeg har vært kvalm de siste dagene og uvel og hatt løs mage to dager nå. Pleier aldri å ha det, men menssmertene er ikke såå gale. Så jeg føler ikke noe skal skje i dag, men ihvertfall om noen uker. Jeg er også 36 uker i morgen :)

Vel, det han ifølge den klikk-artikkelen jeg leste før i dag tyde på at du begynner å bli fødeklar. Dog, min kildekritikk tilsier intuitivt at klikk.no er.... vel, ja, de skriver nå stort sett veldig "lette" saker da.

Men altså, menssmerter og løs mage kan være tilfeldig. Det er tvilsom at du skal gå med det daglig i en måned. Det kan også være kroppen som gjør seg klar til fødsel, men kanskje ikke denne uken. time will tell.
lykke til, i alle fall.

Fikk høre forrige uke av jordmor at jeg var fødeklar, håper bare at han holder seg inne til over helga for da har kommende storesøster bursdagsselskap. Enda bedre er at han venter til 37 uker.

Du kan jo ringe føden og høre? Jeg har vært kvalm de siste dagene og uvel og hatt løs mage to dager nå. Pleier aldri å ha det, men menssmertene er ikke såå gale. Så jeg føler ikke noe skal skje i dag, men ihvertfall om noen uker. Jeg er også 36 uker i morgen :)
Har du nedpress også?

Har du nedpress også?
Oi, ja da ville jeg ihvertfall ha ringt så og forhørt meg. Ja har nedpress, men ikke hele tiden. Jeg er veldig spent på hvor mye jeg har modnet. Selvom jeg har mangen "plager" så føler jeg fortsatt at det kan vare leeeenge. Vet ikke om jeg bare har bestemt meg for det oppi hodet mitt :p
Men jeg er så mye i ro som overhodet mulig. Så er ikke så mye annet jeg kan gjøre for å holde det rolig heller :p

Men det er kanskje ikke noe vits i å ringe og høre med mindre man er redd for at noe er galt? Altså. Alle tegn på at en fødsel er på vei fra uke 36-37 er vel bare vell og bra:) Går i riktig retning da;)

Jeg har også vært kvalm siden igår å idag fikk jeg veldig løs mage etter flere uker med hard mage.. :( Har litt menssmerter av og til også. Er bare 33+5, men etter at fødselen startet for 2 uker siden er jeg livredd for alle "tegn" itilfelle det begynner igjen.. :(

Hadde ikke kontaktet føden uten konkret mistanke om at noe var galt, eller rett og slett rier eller noe sånn

Back
Topp