Menssmerter

Jeg har det sånn. Hadde mensenmurringer i uke 4 og midten av uke 5. Nå har jeg ikke noe tegn nede i magen. Ikke ømt, stikkinger eller murring. Jeg har stussa på om DET er normalt :p men mulig det er mindre fordi livmora ikke er så vanskelig å strekke nå som sist? Det er min teori. Hehe


Haha, ja. Da er vi to om den teorien ;) Tror du ungen sklir lettere ut under fødselen og da? Siden det tydeligvis er ferdigtøyd der nede uansett :laughing002
 
Haha, ja. Da er vi to om den teorien ;) Tror du ungen sklir lettere ut under fødselen og da? Siden det tydeligvis er ferdigtøyd der nede uansett :laughing002
Hahahah ja får virkelig håper det men har aldri hørt at det er lettere dessverre....
 
Hahahah ja får virkelig håper det men har aldri hørt at det er lettere dessverre....

Hehe, når jeg kom til sans og samling etter sist gang, og de hadde lagt jenta mi på brystet sa jordmora:

"Det er ikke sikkert det blir likt neste gang, ofte går det lettere!"

Husker jeg lo litt, håper det stemmer på meg :laughing002
 
Hehe, når jeg kom til sans og samling etter sist gang, og de hadde lagt jenta mi på brystet sa jordmora:

"Det er ikke sikkert det blir likt neste gang, ofte går det fortere!"

Husker jeg lo litt, håper det stemmer på meg :laughing002

Hoii shitt ja de sier jo at antall timer er kortere. Får håpe pressinga blir kortere og mindre smertefullt :p Haha da får jeg isåfall veldig dårlig tid neste gang. 5 timer aktiv fødsel og ti timer fra første tak :p
 
Hoii shitt ja de sier jo at antall timer er kortere. Får håpe pressinga blir kortere og mindre smertefullt :p Haha da får jeg isåfall veldig dårlig tid neste gang. 5 timer aktiv fødsel og ti timer fra første tak :p

Oi! Jeg holdt på i 13 timer fra første gang jeg kjente veer til ho var ute. 4 timer etter jeg våknet hadde jeg 4-5 cm åpning, så gikk det 9 timer før ho var ute. Shit. Det er virkelig noe slitsomt vi skal igjennom! Haha
 
Oi! Jeg holdt på i 13 timer fra første gang jeg kjente veer til ho var ute. 4 timer etter jeg våknet hadde jeg 4-5 cm åpning, så gikk det 9 timer før ho var ute. Shit. Det er virkelig noe slitsomt vi skal igjennom! Haha

Ja fysj men heldigvis verdt det og for en flott opplevelse. Jeg skulle gjerne født 2 ganger ekstra enn å gå et svangerskap. Den følelsen får man aldri igjen <3
 
Jeg er 4+3 i dag og har og menssmerter. Vil kansje si mere murringer som kommer og går litt. Men har ikke blødd noe eller lignende, så regner og med at det Er normalt :) men veeeeldig kvalm til tider, hard i magen og føles ut som maten ikke går ned når jeg spiser :( Håper det blir bedre etterhvert:)
 
Hoii shitt ja de sier jo at antall timer er kortere. Får håpe pressinga blir kortere og mindre smertefullt :p Haha da får jeg isåfall veldig dårlig tid neste gang. 5 timer aktiv fødsel og ti timer fra første tak :p

Nesten så jeg håper det med at neste fødsel blir kortere ikke stemmer brukte kun 3 timer fra 2 cm og til han var ute :eek:
 
Ja fysj men heldigvis verdt det og for en flott opplevelse. Jeg skulle gjerne født 2 ganger ekstra enn å gå et svangerskap. Den følelsen får man aldri igjen <3

Ja, vet ikke helt jeg. Haha, ville ha gått for fødselen for da er det i hvertfall fort over ;) Men må si at svangerskapet sugde balle sist gang, og hadde nok andre forventninger til hvordan alt skulle bli etter fødselen. Føler livet mitt startet igjen 2 dager etter fødselen. Men er KJEMPE innstilt på å gjøre mitt beste for å takle svangerskapet bedre denne gangen, nå vet jeg mer om hva man har i vente :happy119
 
Back
Topp