Menssmerter

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Huff. Har fått menssmerter i kveld. Pleier alltid å få det 7-8 dager før IKM. Det er 8 dager til IKM i dag. Tenker jo at det er et veldig dårlig tegn, men leser at mange får dette som symptom på at de er gravide. Det er bare det at jeg satte inn en blastocyst på mandag, så det er for tidlig å få noen symptomer...
Derfor tenker jeg bare: hva skjer nå da kroppen? Ble helt forferdelig negativ nå :p

Huff. Har fått menssmerter i kveld. Pleier alltid å få det 7-8 dager før IKM. Det er 8 dager til IKM i dag. Tenker jo at det er et veldig dårlig tegn, men leser at mange får dette som symptom på at de er gravide. Det er bare det at jeg satte inn en blastocyst på mandag, så det er for tidlig å få noen symptomer...
Derfor tenker jeg bare: hva skjer nå da kroppen? Ble helt forferdelig negativ nå :p

Regner med du går på cricone/lutinus e.l? Disse gir også masse rare symptomer. Jeg hadde også mensmurringer etter innsett - men her gikk det altså bra

Jeg hadde innsett mandag og, og sitter å kjenner på de samme menssmertene! Helt utrolig at lutinusen kan spille oss slike puss, men jeg regner nesten med det er det som skjer?

Jeg håper det er progesteronen ja. Takk for et beroligende svar hemmeligfrøken <3
Nufletussa: jeg bruker cyclogest morgen og kveld. De inneholder 400 mg. progesteron pr. vagitorie, så det er en del mer progesteron enn i lutinus og crinone.
Hvis man kan få sånne bivirkninger av progesteron, håper jeg jo at det er det vi kjenner! Bare så rart når man har akkurat de samme smertene i korsryggen, til akkurat samme tid som i alle andre sykluser.

Progesteron gir samme symptomer som graviditet, og graviditet kan gi de samme symptomene som mensen. Så dere må nok dessverre bare holde ut til testdagen deres:)

Progesteron gir samme symptomer som graviditet, og graviditet kan gi de samme symptomene som mensen. Så dere må nok dessverre bare holde ut til testdagen deres:)

Haha! Elsker det svært så rasjonelle svaret ditt. Ingen tvil om at jeg trengte det.

Haha! Elsker det svært så rasjonelle svaret ditt. Ingen tvil om at jeg trengte det.
Noen ganger er en spade bare en spade:) Ingen tvil om at man kan bli gal i hodet av symptomjakta. Har vært der en del ganger selv. Haha:)

Back
Topp