Menssmerter?!

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Våknet i dag med sterke menssmerter (som når jeg har mens første dag). De har vart en time+.
Ikke hatt menssmerter siden starten av graviditeten, er 29 uker i dag!

Noe å tenke på, eller helt normalt? (kan ikke huske å ha hatt det med de andre to før fødsel) Tenker nok litt ekstra siden vi er på ferie ...

Har hatt det sånn i ei uke nå. Er i uke 31.
Mensensmertene kommer og går. I blandt er de så sterke at de stråler nedover beina og i ryggen. Veldig ubehagelig!
Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde sånn vondt med de to andre.
Men har vel fortrengt det. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her og kommer de i ryggen og magen! Sittet i sofaen i 45 min nå og har hatt 6 sterke kynnere med menssmerter.

Hadde nok ikke bekymret meg om vi ikke hadde vært i Danmark ☺ Håper det bare er pga en veldig slitsom gårsdag, med 6t i badeland!

Noen flere med erfaringer?!

Jeg er også endel plaget med kynnere og tilhørende menssmerter. Jeg har fått beskjed om å ta det med ro slik at jeg får roet kynnerne og ubehaget. Jeg vil nesten anta at ubehaget ditt nå har en sammenheng med høyt aktivitetsnivå, men er du veldig bekymret kan det være greit å få det sjekket hos lege/jordmor. Kos deg i Danmark. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har hatt det slik stort sett hele tiden, litt av og på, men noe hver dag ihvertfall. Ingen leger jeg har fortalt det til har brydd seg om det i det hele tatt, så det er nok helt normalt! :-)

jeg også har hatt kraftige menssmerter i mage og rygg i det siste med kynnere..

Back
Topp