Menssmerter..

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Flere som har det?
Jeg hadde forrige helg, da var det så mye at hadde jeg vært rundt termin så hadde jeg vært sikker på at nå er det rett før fødsel. Var nemlig slik det startet sist.
Har hatt en del den siste uken også. Kommer og går. Syns også jeg har hatt mye toalettbesøk de siste dagene.
Skal til jm på torsdag, så tenkte jeg skulle nevne det for henne da.
Prøvde å google litt, men ble ikke så klok på det heller.

Noen som har opplevd dette, og vet om det kun er livmoren som vokser eller noe?

Jeg har mye menssmerter.. Har ingen hukommelse av dette fra forrige gang, men hadde d sikkert da også.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har hatt det jevnlig, hele veien. Tolker det dom voksing/strekking.

Har hatt det jevnlig, hele veien. Tolker det dom voksing/strekking.

Det er nok sikkert voksesmerter. Men hadde ikke det sist, og er veldig slitsomt til tider. Men jeg får høre meg jm på torsdag.

Jeg har mye menssmerter.. Har ingen hukommelse av dette fra forrige gang, men hadde d sikkert da også.. :p

Jeg vet at jeg ikke hadde dette sist, det hadde jeg husket. Kjente ikke kynnere heller sist da :p
Lurer på hvordan det blir neste gang ;)

I det siste har jeg hatt ofte menssmerter. Våkner om natten også når de kommer. Kan ikke huske jeg hadde det sist eller kynnere.

Har det i ny og ne :)

Sent from my iPhone

Har hatt det av og på noen dager. Kjennes ut som om d kommer mest i livmorshalsenområdet, akkurat slik jeg hadde det før fødsel første gangen. Tok det opp med gynekologen min. Han ble litt bekymret sjekket/målte livmorshalsen, mn han sa den var lang og lukket og perfekt, så ingen fare for fortidlig fødsel pga. det hos meg iallfall.

Så det virker til at det kan være vanlig at det kommer tidlig for flergangsfødende, uten at det trenger å utløse noe fødsel.

Back
Topp