Menssmerter

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Kan ikke akkurat kalle det smerter, men kjennes likt ut i korsryggen og nederst i magen som når jeg har mensen. Har hørt dette kan være modning - men det kan skje flere uker før fødsel sant? Og så kan det kanskje også bare være at baby har glidd ned i bekkenet og ligger å presser på nedi der?

Kan godt bare være at babyen har lagt seg med hode ned mot bekkenet ja :) Merkes hvertfall godt her ;p En del stikking, press og ubehag til tider

Kjenner også menssmerter i korsryggen og nederst i magen. Hadde det også sist tom før baby hadde lagt seg godt ned. Skal visst være modning sies det, og det kan oppstå lenge før ja

Åja!
Jeg får ikke menssmerter i korsryggen, men har fått nok ev de "koselige" strikkepinnene og sameknivene som jeg forbinder med menssmerter og modning, samt den brennende følelsen rett før mensen kommer... huggah!

Har hatt menssmerter fremme og stikkinger i underlivet en goood stund nå. Her skal det modnes skikkelig før fødsel hehe!:p

Jeg har hatt kraftige menssmerter i rygg/mage siden november… Helt ufarlig i følge jordmor :)

Har hatt det i mage og rygg de siste kveldene. Selv om det ikke nødvendigvis betyr at noe kommer til å skje ganske snart, så er det litt godt at noe ihvertfall er på gang :)

Back
Topp