Menssmerter :/

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Våknet med menssmerter i dag:/ vondt.. Å er hjemme alene m snella, så håper det gir seg utover dagen.. Drar på sjekk i morgen hvis det ikke har gitt seg i løpet av det nærmeste døgnet.. Alle besteforeldrene er borte, og gubben i Finnmark, litt typisk :S

Slik hadde jeg det i hele går også. Men ga seg heldigvis på kvelden. Krysser fingrene for at dine også gir seg:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Uff, den er kjedlig! Håper virkelig at det går fort over!
Eller der er noen venner ihvertfall i nærheten! Viktig å få sjekket seg om det fortsetter ihvertfall..

Uff, den er kjedlig! Håper virkelig at det går fort over!
Eller der er noen venner ihvertfall i nærheten! Viktig å få sjekket seg om det fortsetter ihvertfall..
Sign :)

* Prinsessa ventes 19 august *

Ikke bra. Du får prøve rolige aktiviteter med vesla da, og håpe det roer seg! Krysser fingrene for at det roer seg i løpet av formiddagen. Typisk at man er alene med ansvaret når det er slik.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Hehe, hormonell som jeg er begynte jeg å gråte da svigermor ringte ( sendte de sms om de kunne ha henne til i morgen..) å jeg gråter aldri:P de er påhytta, en times tid unna, så jeg tilbydde meg å kjøre frøkna opptil de.. Men de begynte å pakke på sekundet, og kommer hjem å tar henne på overnatting til i morgen.. Svigermor ringte selvfølgelig dattera si, så de kommer først å passer frøkna, føler meg ubrukelig, hormonell og sliten, så lite morro:/

Ringte føden også, de ville jeg skulle ta to paracet, registrere hvor ofte det er vondt og ringe om en time..

Sender over en god klem:) håper de gir seg! Nå må du slappe godt av på sofaen med god samvittighet

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Godt å høre at du fikk hjelp. Man har lov til å være så hormonell man bare måtte være, det er en påkjenning når det er vondt. De er sikkert veldig glade for å føle seg nyttige.
Har det gitt seg nå, eller ble det ny samtale med føden? Hvordan går det med deg?

Ble en runde på føden.. De tror det kan være urinveisinfeksjon, så har urin til dyrking, for det var blod i urinen.. får vite svaret på den på tirsdag.. Mormunnen var lang og lukket, og baby var i finformen :) bare mor som ikke er i slag :S kommet hjem nå, og fått dusje bort all svetten, har svette som bare det i flere runder i dag:S så nå er det sofa og avslapning, og blir det verre blir det en tur til legevakta :P snella stortrives til farmor&farfaren ihvertfall :)

Ble en runde på føden.. De tror det kan være urinveisinfeksjon, så har urin til dyrking, for det var blod i urinen.. får vite svaret på den på tirsdag.. Mormunnen var lang og lukket, og baby var i finformen :) bare mor som ikke er i slag :S kommet hjem nå, og fått dusje bort all svetten, har svette som bare det i flere runder i dag:S så nå er det sofa og avslapning, og blir det verre blir det en tur til legevakta :P snella stortrives til farmor&farfaren ihvertfall :)
Godt du har henne der da. Så kan man få lov til å slappe litt av, og ikke minst være i dårlig form uten å måtte være på topp for vesla. Hvor lang tid tar dyrking? Og fikk du noe for uvi med en gang, eller må man vente? Tydelig at det er noe som ikke er rett når man er svett av "normal" aktivitet. På tross av det, så var det no godt at det ikke var noe som var i gang, og at alt er bra med mageboeren :)

Godt du har henne der da. Så kan man få lov til å slappe litt av, og ikke minst være i dårlig form uten å måtte være på topp for vesla. Hvor lang tid tar dyrking? Og fikk du noe for uvi med en gang, eller må man vente? Tydelig at det er noe som ikke er rett når man er svett av "normal" aktivitet. På tross av det, så var det no godt at det ikke var noe som var i gang, og at alt er bra med mageboeren :)

Får svar på tirsdag.. Så d tar noen dager.. Soffalivet nå ihvertfall :) svetta ihvertfall når blodprøvene skulle tas.. FEM stikk før de fikk ut nok blod! Og endte med at de tok fra en blodåre i håndleddet :( hater blodprøvetaking fra før, og ble ikke bedre etter i dag :S

Får svar på tirsdag.. Så d tar noen dager.. Soffalivet nå ihvertfall :) svetta ihvertfall når blodprøvene skulle tas.. FEM stikk før de fikk ut nok blod! Og endte med at de tok fra en blodåre i håndleddet :( hater blodprøvetaking fra før, og ble ikke bedre etter i dag :S
Nice. Takk for nålepute opplevelsen må man vel si! Det skal ikke være slik, men enda godt du er ferdig med det! Nyt sofaen til det fulle. Detter ned på den snart jeg også :)

Nice. Takk for nålepute opplevelsen må man vel si! Det skal ikke være slik, men enda godt du er ferdig med det! Nyt sofaen til det fulle. Detter ned på den snart jeg også :)

Haha ja nålepute var rette benevnelsen :P kos deg med soffalivet, det fortjener vi :P

Back
Topp