Menssmerter

Groer

Gift med forumet
Jeg har faktisk ganske vonde menssmerter nå... Kan ikke huske det var sånn sist, og man skal vel ikke ha vondt?
Er dette bra da?

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Jeg har faktisk ganske vonde menssmerter nå... Kan ikke huske det var sånn sist, og man skal vel ikke ha vondt?
Er dette bra da?

Nå er ikke jeg den her inne som har mest erfaring... men jeg har hatt endel smerter som ligner på menssmerter. Det gjør vondt, som om det skjer noe der nede. Men jeg har ikke hatt noen blødninger, så tror ikke det er noe problem. Livmora utvider seg jo ganske mye i løpet av svangerskapet... Det må jo nesten gjøre litt vondt? :-P

Det er ganske vanlig.. Kjenner det noen ganger jeg også :) Det er godt tegn egentlig :) For livmora blir jo utvidet..

Menssmerter her også.
Hatt det i en ukes tid allerede.

Hadde det samme da jeg gikk med sønnen min og det gikk helt fint :)

Tror man kan begynne å bli litt bekymret om det kommer blod samtidig :)

Sant der, men det er bare værre nå enn sist... Blir så bekymret for alt jeg, hver eneste lille ting:/
Tror jeg får komme meg på tidlig ul så jeg kan slappe av litt:)

Skjønner godt at du bekymret, men det sies at det er helt normalt. Jeg sliter litt med samme selv, og synes ikke det er noe koselig, minner meg altfor mye om MA/saene :/
Vi får holde sammen og minne hverandre om at det er normalt.
*klemme*

Skjønner godt at du bekymret, men det sies at det er helt normalt. Jeg sliter litt med samme selv, og synes ikke det er noe koselig, minner meg altfor mye om MA/saene :/
Vi får holde sammen og minne hverandre om at det er normalt.
*klemme*

Ja, vi får gjøre der:) Liker ikke å ha vondt i magen, minner om MA'en:(
Men vet også det er normalt...
Gleder meg bare veldig til august og de magiske 12 ukene og ul:)

Da vi mistet i februar så hadde jeg noen knallvonde smerter! Men myyye verre enn menssmerter. Det varte i 2-3 minutter også var alt normalt igjen. 1 uke senere begynte jeg å spotte brunt, uten smerter. Og uka etter det fossblødde jeg.

Tror de smertene du beskriver er normalt. Man skal jo kjenne at ting vokser ;)

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Jeg har normalt ingen menssmerter, men denne gangen, ca.8 dager etter el begynte det å stikke og strekke langs trusekanten, passe vondt av og til. Har kjent det hver dag siden da. Tenker det er et bra tegn :)

Termin 14. februar <3

Etter det jeg har blitt fortalt så er det helt normalt med mens lignende smerter og småblødninger.
Livmora utvider seg og det tøyes og bøyes så da er det klart at dette kan merkes ;)
Det som en skal være litt obs på er om man har blødninger og smerter samtidig (det kan være helt ufarlig det også)

Back
Topp