Menssmerter

LuringNr3

Gift med forumet
Fra h*****! Auuuu :( Og kynnere med nedpress. Er veldig spent på hva legen sier på kontroll på torsdag...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ooj kan det være noe på gang? Kor langt er du på vei no igjen?

Huff, jeg er ikke langt på vei i det hele tatt :P 35+1, bare... Kunne godt tenkt meg å være 37 nå og bare kunne føde :P

Huff, jeg er ikke langt på vei i det hele tatt :P 35+1, bare... Kunne godt tenkt meg å være 37 nå og bare kunne føde :P

Aha sein mai du og.. :p eg er 35+2.. håper tiden flyr siste resten :)

Blir spennende å se, håper du kniper igjen litt til iallefall :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Samme her, hadde det et par dager, da var jeg sikker på at noe var på gang, men så ga det seg :( kjipt

Jeg er 38+1 og har hatt nedpress i flere uker. I tillegg til sterke kynnere av og til (våknet av dem på natta). Fikk da time til innvendig ul. Det var ikke noe på gang. 4,5 cm livmorhals back then! Men det var nok kroppen som gjorde seg klar for fødsel. Idag var jeg hos jordmor igjen, og hadde 0,5 cm livmorhals og 1 cm åpning!!! Håper dere skjer noe snart:-))) Hun tøyde meg, og etterpå var jeg og fikk satt modningsakupunktur. Kjenner nå at jeg er glad jeg ikke fikk prematurt, selv om kynnerene, bekkensmerter og kvalme og alt det dritet der gjør at en er møkklei og bare vil bli ferdig...;-) Lykke til med siste etappe! Gullongene kommer når de er klare:-)

Jeg er 36+4 i dag, og etter en ganske aktiv dag i går, og til dels i dag, har jeg nedpress og stikninger...aua...
Tror ikke det er noe på gang på en stund ennå, men merker at kroppen er annerledes.

Back
Topp