MyFairytale <3
Glad i forumet
De siste dagene har jeg hatt så innmari menssmerter.. Ikke konstant. men i perioder.. Slik skikkelig liksom.. Skal man ha det i to mnd.? Hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det her å... litt irriterende, i grunn...men jeg er jo førstegangs =P Hehe.. Men godt å høre det er normalt da iallefall.. Jeg og kjenner det da jeg setter meg ned og slapper av etter å ha gjort noe =) Og ofte om morningen med engang jeg våkner..
Skulle jo egentlig bare mangle at noe snart begynte å merkes nedi der.. Men er helt blank på alt som skal skje, så må liksom spørre litt.. =) Godt å høre det er normalt iallefall.. Da gjør det liksom ikke noe å ha vondt =) Men alt blir liksom så mye verre når man går rundt å lurer på om det skal være sånn =PJepp. Har veldig mye av det. Er kroppen som forbreder seg nå vettu, så det må du nok regne med å få fremover nå![]()
Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for liteSkulle jo egentlig bare mangle at noe snart begynte å merkes nedi der.. Men er helt blank på alt som skal skje, så må liksom spørre litt.. =) Godt å høre det er normalt iallefall.. Da gjør det liksom ikke noe å ha vondt =) Men alt blir liksom så mye verre når man går rundt å lurer på om det skal være sånn =P
Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite![]()