Menssmerter

MyFairytale <3

Glad i forumet
De siste dagene har jeg hatt så innmari menssmerter.. Ikke konstant. men i perioder.. Slik skikkelig liksom.. Skal man ha det i to mnd.? Hehe..

Det skal visst være helt normalt. Jeg og har skikkelige menssmerter, og legger merke til at dem kommer når jeg er veldig sliten i bekkenet og ryggen. Og det kan være et tegn på at kroppen modner og gjør seg klar til fødsel :) Dette er allfall veldig vanlig for flergangsfødene. Var det jordmor forklarte meg da ;)

men jeg er jo førstegangs =P Hehe.. Men godt å høre det er normalt da iallefall.. Jeg og kjenner det da jeg setter meg ned og slapper av etter å ha gjort noe =) Og ofte om morningen med engang jeg våkner..

Det er nok sikkert bare livmora som gjør seg klar. Men hvis du skulle bli mer bekymret, så er det jo bare å høre med jordmor :)

Jada.. Ville jo vært rart om man ikke skal kjenne noe =) Men kan jo nevne det for lege/jordmor neste gang =)

Jepp. Har veldig mye av det. Er kroppen som forbreder seg nå vettu, så det må du nok regne med å få fremover nå ;)

Jeg har det også så og si hele dagen hver dag :(Begynte for en mnd siden...slitsomt men visst normalt.

Jepp. Har veldig mye av det. Er kroppen som forbreder seg nå vettu, så det må du nok regne med å få fremover nå ;)
Skulle jo egentlig bare mangle at noe snart begynte å merkes nedi der.. Men er helt blank på alt som skal skje, så må liksom spørre litt.. =) Godt å høre det er normalt iallefall.. Da gjør det liksom ikke noe å ha vondt =) Men alt blir liksom så mye verre når man går rundt å lurer på om det skal være sånn =P

Skulle jo egentlig bare mangle at noe snart begynte å merkes nedi der.. Men er helt blank på alt som skal skje, så må liksom spørre litt.. =) Godt å høre det er normalt iallefall.. Da gjør det liksom ikke noe å ha vondt =) Men alt blir liksom så mye verre når man går rundt å lurer på om det skal være sånn =P
Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite :)

Jeg hadde det tidligere, men det tror jeg faktisk var sånne voksesmerter fra livmoren. Jeg kjenner ikke noe til det lenger. Men vet at mange gjør det ja, og dt ser man tydelig i denne tråden :)

Back
Topp