Menssmerter...

Sillig

Blir kjent med forumet
korleis kjenner man at ting er i gang? Eg hadde keisersnitt sist, og skal ha de igjen 11 januar, pga seteleie:) Har sia 4 tida i dag hatt ganske sterke mens smerter, men de e konstant, og er veldig Stiv" i korsryggen.. Og veldig hyppig tissing:p kvert 15-30 min.. Noken som kjenner de igjen?

Jeg husker ikke helt hvordan det var... mener det var "tak" i mage/rygg.
Men du kan jo ta en tlf til føden å snakke med de :-)

Ring føden siden du har planlagt keisersnitt, det kan være tegn på at noe er i gang.

Har du ringt? Jeg husker at mine rier kjennes ut som tak i korsryggen og skikkelig press i symfysen.

ja har ringt, skulle avvente å sjå utover natta.. Er liksom ikkje "tak".. Er meir konstant.. er på kontroll på sjukehuset Kver 2 veke, og av og til oftare, så utsetter D litt før eg reiser opp:)

Håper du har fått sovet godt i natt, og at smertene har gitt seg :-)

Jeg er også spent på hvordan det kjennes ut når det er i gang:) husker ikke noe spesiellt fra førstemann annet enn at det ikke var noe tvil liksom! Var sikkert en helt annen smerte,følelse enn de sedvanlige "gravidvondtene":)

Jeg hadde tak i korsryggen, det var slik jeg skjønte at det var mer enn kynnere. Men det må jo ikke være slik for alle :)

Håpar det går bra med deg, det høyres litt ut som UVI syns eg, har du sjekka urinen din i det siste?
Eg hadde konstante menssmerter ganger 100, fra natt til torsdag, fødte mandag kveld, så det kan jo vera ein start. Dei konstante smertene kom antakeligvis hos meg pga infeksjon i livmora da, så håpar ikkje det er tilfelle hos deg.
Håpar du er bedre, eller har fått sjekka det ut no.

Back
Topp