menssmerter..?

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg har tidvis masse murringer, akkurat som lette menssmerter. Jeg går på toalettet og forventer nesten at jeg blør, men det gjør jeg altså ikke. Ikke antydning en gang! 
Jeg synes det er så skummelt dette her, og jeg har den SA'en jeg gikk igjennom i juni sterkt i minnet.
Jeg har ikke så masse symptomer.. Litt småuggen iblant, og så er den ene puppen veldig øm. Så er jeg uhyre fysen!! 
Flere som kjenner murringer? det er vel vanlig det egentlig?
Og kvalmen setter vel stort sett inn for fullt fra uke 6, -hvis den kommer?

jeg vil bare få den store kulen, og kjenne bevegelser NÅ! For jeg hadde nesten glemt hvor nervepirrende de første ukene er!! :O 

Uff je, mye murringer her også! Skummelt... men jeg vet jo det er helt normalt, må bare prøve å slappe av:)

Jaa, her har jeg sinnsyke murringer. Hatt det helt siden EL Var jeg.
Grusomt de første ukene, nå er jeg jo å så bekymra pga jeg syns verdiene mine er aaaaaalt for lave på blodprøva, men det er stigning hver gang jeg har tatt prøve så, prøver å se posetivt på det, å at disse smertene er helt normalt. fordi det vokser å strekker der nede...

Synes også jeg kjenner "murringer", men håper dette bare er fordi jeg er så redd for at tr skal komme:/  Ukene kommer nok til å bli nervepirrende, men tror spesielt de første ukene er det.. er jo rundt nå jeg skal ha mensen i hvert fall (og ser ut som vi er nesten like langt) så litt ekstra skummelt da.. gleder meg bare til jeg er i uke 6 eller noe og man ser at tr har uteblitt. det er jo det beste tegnet:) (etter ul da)

Vi får prøve å nyte svangeskapet så godt vi kan, selv i disse ukene frem til magiske 12!

Ja, ser det er 1-2 dager i mellom oss 3.

Så da er jeg gla jeg ikke er aleine om å ha skikkelgi murringer/smerter.

Skal noen av dere ha tidlig UL?

Jeg skal be om henvisning til det i morgen, for klarer ikke å roe meg før jeg har sett et hjerte banke tenker jeg.

Murrer veldig her og, spesielt på den ene siden. Ikke noe behagelig! Kvalm er jeg hele døgnet, kaster opp det mest, så håper det ikke blir enda verre etter 6 uker!! :)

Samme her ! 4+3 og føler mensen kommer til stadighet gjennom dagen. Men ingen blod så langt ?? når kan en se hjerte slå på ultralyd ? Noen som vet ?

Juble skrev:
Samme her ! 4+3 og føler mensen kommer til stadighet gjennom dagen. Men ingen blod så langt ?? når kan en se hjerte slå på ultralyd ? Noen som vet ?

Hjertelyden har jeg hørt noen sier man kan se, 5+5 men jeg ville ha tatt ul litt ut i uke 6 for å være sikker ,i tilfelle man er litt kortere på vei en antatt.

Murrer her også, og tror det murret en stund med sønnen min og.. men har glemt de første ukene jeg også nesten.
Heldigvis ikke noe blod her heller, og det skal det ikke bli  heller altså :)

Kan nesten ikke vente til å kjenne spark og til å se babyen på UL <3

Jeg har også hatt veldig mye menssmerter, spesielt på kveldstid! Rimelig kraftige til tider... Murriger neders i magen, som sprer seg til korsryggen og nedover føttene. Fikk det dagen før IKM, og har hatt det siden. Men har blitt mye mindre de siste par dagene, godt! :-)) Er 5+6 idag. 

Her hadde jeg så fæle murringer med Emilie at jeg lå og gråt... 
Nå har jeg nesten ikke murringer... Men de kommer vel om en ukes tid? Kvalmen er her alt og hodepina :/

Back
Topp