Menssmerter

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Flere som har skikkelige menssmerter? Jeg har hvertfall det, så det er tydelig at det vokser bra der nede! :p
Innimellom gjør de skikkelig vondt, men jeg elsker det. En kveld lå jeg og grein ("litt" hormonell i tillegg) og ropte at jeg elsker disse smertene, for da vet jeg at det går fremover! :p

Hahahaha!! Hærlig!! :D jeg har ganske så greie smerter innimellom, ja! Men er vel ikke likt som menssmerter lenger nå! Er et par uker siden det var sånn hvertfal! Men det Røsker å river i ligamentene hvertfall!! Jeg hyler til innimellom! Også har jeg kynnere da! Not so digg

TulleHøna skrev:
Hahahaha!! Hærlig!! :D jeg har ganske så greie smerter innimellom, ja! Men er vel ikke likt som menssmerter lenger nå! Er et par uker siden det var sånn hvertfal! Men det Røsker å river i ligamentene hvertfall!! Jeg hyler til innimellom! Også har jeg kynnere da! Not so digg

Haha, stakkars kjæreste, han vet ikke sine arme råd noen ganger. Skal han trøste, eller skal han også juble, liksom? :p
Hva er kynnere da..? :-D Eller, jeg vet jo HVA det er. Men hvordan føles de? :p

jeg har det hele tiden jeg, og oppblåst som en ballong...det er ikke alltid like morsomt.

Back
Topp