Menssmerter??

Duplex

Forelsket i forumet
uff, begynte igår meg diarè..så var i skikkelig uggen form igår. Så ut på kvelden fikk jeg så utrolig menssmerter og i tillegg kynnere..så måtte ta en paracet før jeg gikk og la meg. Sovnet til slutt, men våknet igjen idag tidlig 06.30 med skikkelig menssmerter igjen :o( Er fortsatt litt uggen i magen og orker ikke stå/gå for lenge.. noen andre som har vært borti dette?

Kunne nesten høres ut som om noe er på gang!... Du får legge deg ned å slappe av. Hvis det ikke går over ville jeg ringt føden! Lykke til.:)

Takk for det :o) Jeg er bare 32+2 så vil veldig gjerne at bebissen skal holde seg inne noen uker til.. men dette er ikke noe godt! Håper det går over iløpet av dagen, hvis ikke får jeg bare ringe føden. *krysser fingrene for at det ikke er noe på gang* 

Ja, synes du burde ringe  føden for sikkerhet skyld.

Huffda- X fingre for at h*n holder seg inne ei stund til :) Håper det går bra.

Termin samme dagen som meg jo, om du er 32+2..
Vi får krysse fingrene for at det bare er falsk alarm og at du magehuset ditt får beholde leieboeren sin en stund til..

*Krysser alt det jeg har to av*

He he, jeg skulle til å begynne å klage her over menssmerter når jeg så tråden din, men etter jeg leste innlegget tror jeg bare at jeg skal holde kjeft. For jeg kjenner bare litt mensmurringer innimellom. Ikke noe voldsomt, bare sånn som rett før man får mensen. Har hatt det noen uker, så vet helt sikkert at ikke det er noe på gang her. Lykke til, bebisen holder seg nok i magen en stund til:)

Takk for det :o) Er ikke noe godt med menssmerter uansett om de er voldsomme eller bare innimellom. Så blir jo man bekymret for at det er noe på gang.
Jeg har vært litt bedre på dagen idag..men nå begynner det igjen. Masse kynnere, menssmerter og vondt i ryggen :emoticon Tenkte å kontakte føden imorgen om det ikke gir seg. 

Sikkert lurt å snakke med dei ja.. kan jo hende det helde på å forberede seg god bedring i alle fall!!

Takk, har vært bedre inatt.. våknet bare en gang med vondt i magen. Er "støl" i magen idag og har en del menssmerter, skal til legen imorgen tidlig..så får høre hva han sier. Lillegull er ihvertfall aktiv så h*n har det bra virker det som, er bare jeg som får gjennomgå litt.

Så dere får krysse fingrene for meg imorgen 

Så bra.. :)
Vi får håpe det bare er kroppen din som har bestemt seg for at du skal få skikkelig trening før fødselen. Og så får vi håpe det roer seg, ellers blir det vel veldig slitsomt den siste tiden!

Krysser fingrene for deg i morgen, og håper legen bare har fint å si om dere begge.. :)

Ja, får håpe at det bare er trening emoticon 
Men er greit å høre hva legen sier. 
Oppdaterer imorgen 

Da har jeg vært hos legen, men kunne like greit bare blitt hjemme.. han er helt håpløs!! Jeg fortalte om smertene i helgen..men visste ikke hva det kunne være, bare var sånn nå mot slutten mente han. Blodtrykket og urinen var bra da. Bebissen har ikke festa seg og hjertelyden var bra. Men ellers er jeg ikke noe klokere nå.
Skal til jordmor på fredag, så håper ho kan komme med litt mere svar :o)

Så innmari kjedelig! 
Det er ikke noe som er mindre tilfredsstillende enn "Sånn er det bare" uten noen form for utdypning, beroligelser eller forklaringer.

Da får vi bare håpe at han har rett, og at alt er i orden. Så krysser vi fingrene igjen for at jordmor kanskje kan gi noen bedre svar på fredag.. :)

Godt å høre at alt er bra med dere begge uansett!

Nå har jeg vært hos jordmor.
Hun sa at det hørtes ut som rier som jeg hadde forrige helg, så fikk streng beskjed om å ringe føden neste gang. Men nå er det bare en uke til jeg er 34 uker på vei, så da ville de ikke stoppe fødselen om det skjedde noe. Men hvis det var noe før måtte jeg ringe og reise inn. 
Lille bøllefrø har lagt seg godt ned i bekkenet også, men håper virkelig at bebissen holder seg inne til over nyttår :o)
Blir en spennende tid i møte. 
Fikk beskjed om å hvile mye, men er jo lettere sagt en gjort når man har tvillinger på 4 1/2..håper far i huset kan hjelpe til litt ekstra :o)

Såpass ja!
Det hørtes jo nesten litt skummelt ut. Vi får håpe at hun bestemmer seg for å holde seg der inne en liten stund til i allefall. Og så må jo du bare ta det så mye med ro som kroppen din ber deg om. Mannen er nok godt å ha nå ja.. ^^,

Satser på at det går bra 
Men er betryggende å vite at hvis det skjer noe nå, så klarer bebissen seg! 
Får vel pakke baggen for sikkerhetsskyld :o)

Ja, det er jo betryggende å tenke på, men alikevell utrolig rart å tenke på! Det er en ferdig baby inni magen vår! Den skal bare finpusses før den kommer ut! =O

Jeg har ikke tenkt på å pakke bagen enda engang, lurer på hva jeg skal ha med meg...

Vet ikke helt hva jeg heller skal pakke, hehe.. har kjøpt inn liten shampoo, balsam, bodylotion og en pakke med ammeinnlegg.  Så har jeg lagt det i skuffen med hentesettet til babyen. Lenger kom jeg ikke 

Back
Topp