"Menssmerter"

Frøken S

Elsker forumet
Flere som plages med det?
Fra tid til annen får jeg slike kramper som er akkurat likt menssmerter! Har vel hatt det nå og da i noen uker nå. Er dette normalt?[&:]

det du merker er nok livmora som strekker seg.. [:D] helt ufarlig

ORIGINAL: jenta til mamma

det du merker er nok livmora som strekker seg.. [:D] helt ufarlig

Har det samme selv [:D]

Hei [;)]
jeg også er veldig plaget med dette!! Har egentlig hatt det hele tiden. Noen ganger er det verre enn andre ganger. Men er vel ikke så rart at vi kjenner hva som foregår der inne, for det skjer jo MYE fantastisk der nå [;)]

Sånn kjenner jeg og..

Godt å høre at det er helt normalt[:)]

Masse tidlige menssmerter ja[:)][:)]

jeg har oxo en del mens smerter... men det er vist helt normalt hehe...

Ja, det er helt normalt[:D] Så bare slapp av og nyt svangerskapet[:)] Jeg også har perioder med mensensmerter og det er ikke noe særlig, men vi får tenke at det bare er sånn det skal være[:)]

Så godt å høre! Er vel bare lillebolla som vokser seg stor og sterk da

ORIGINAL: Frøken S

Du har vel kommet så langt i svangeskapet at du har et foster i magen?[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Ikke direkte menssmerter, men tidvis stikk. Og når jeg hoster så kjennes det ut som at eggstokkene går ut av ledd=P. hehe

ORIGINAL: prøverpånummer3

Du har vel kommet så langt i svangeskapet at du har et foster i magen?[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Mja, nå på lørdag i følge kalenderen til BV[:D] Men det er uansett like før!

ORIGINAL: Jaybird

Ikke direkte menssmerter, men tidvis stikk. Og når jeg hoster så kjennes det ut som at eggstokkene går ut av ledd=P. hehe

Usj, opplevde noe lignende i dag jeg også! Helt forferdelig..[:o]
Men samtidig godt at det er fler[;)]

Dette er daglig hos meg [8D] Stikker og river og drar i alle retninger føler jeg! Uansett hva jeg gjør, nyser, hoster, setter meg, reiser meg... så stikker det!

Har vel nærmere tak jeg da...Ikke så mye so stikkinger, men de kommer nok etterhvert her også...

Helt ufarlig...[:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Dette er daglig hos meg [8D] Stikker og river og drar i alle retninger føler jeg! Uansett hva jeg gjør, nyser, hoster, setter meg, reiser meg... så stikker det!

Så rart![&:] Jeg syns det var kjempeekkelt den ene gangen hos meg, liksom[8D] Men det er vel ikke farlig da[:)]

kun om jeg strekker armene godt over hodet.. og skal være med å tøye ut sammen med jentene...

Er ille forvirrende synes jeg, for jeg blir litt nervøs når jeg har for mye sånn, men så vet jeg jo at det er en bra ting også. Så prøver å tenke at det er jo bra, for da vokser det og gror der inni magen

Så "godt" å lese at det er flere av oss [:)] Er helt utslitt jeg av alt som skjer der inne. De 2 siste dagene har det holdt på noe voldsomt!! Dette er min første gang som gravid så man blir jo alltid litt usikker...har en venninne som er 2 uker lenger enn meg, og hun har det ikke sånn...Jeg er 6+5.Man tenker jo sitt, men har hatt det siden start så trenger vel ikke bekymre meg....hehe....skal ikke på ul før 6 juli...det er såååååå lenge til!!

Vi får vel bare holde ut og la nurkene våre hale og dra i oss så de får den plassen de trenger for å spire og gro[:D]

Back
Topp