Menssmerter

Februar?

Forumet er livet
Jeg har i den siste tiden hatt en del menssmerter. Kan noen forklare meg hvorfor?

Det er ikke umulig det altså, men på samme tid så er det litt annerledes enn i begynnelsen da jeg hadde det. Men så var det ikke like mye inni magen da som nå heller da.

Vet du, jeg har ikke kjent kynnere noen gang...
Men forrige helg fikk jeg sinnsyke mensmurringer, både i rygg og mage.
(Nå hadde jeg sjelden mens smerter, så synes sikkert alt er vondt, hehe..[:)])

Spurte jordmor om dette, og det var KYNNERE! Hmmm... Så de kan visst oppleves veldig forskjellig fra person til person...[8D]

Ikke sikkert det er det du har men...[:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Vet du, jeg har ikke kjent kynnere noen gang...
Men forrige helg fikk jeg sinnsyke mensmurringer, både i rygg og mage.
(Nå hadde jeg sjelden mens smerter, så synes sikkert alt er vondt, hehe..[:)])

Spurte jordmor om dette, og det var KYNNERE! Hmmm... Så de kan visst oppleves veldig forskjellig fra person til person...[8D]

Ikke sikkert det er det du har men...[:)]

Kan være det også.. Mine kynnere føles også ut som mens stikkninger.. At jeg ikke tenkte på det når jeg skreiv første innlegg.
Men er nok uansett ikke noe farlig så lenge de ikke vedvarer over lengre tid:)

Hos meg er det stor forskjell på hva som er kynnere og mens smerter altså...[:'(]

åh jeg hadde det i natt..
var helt j**** vondt.
ble nesten litt redd jeg..
sprengte skikkelig nederst i magen og ryggen..

ORIGINAL: Heidi10

åh jeg hadde det i natt..
var helt j**** vondt.
ble nesten litt redd jeg..
sprengte skikkelig nederst i magen og ryggen..

Da er vi faktisk mange som har det slik for tiden.. blir skremt jeg også. Typen skal på fest i dag, men jeg tørr i hvertfall ikke å være alene slik det har vært i ett par dager nå...

Er det slik at alle opplever kynnere eller? Kanskje ikke enda, men helt på slutten, vil alle få kynnere før riene starter, eller er det bare de aller fleste som får det?
Jeg har ikke hatt noen ting enda, og er litt redd jeg ikke kjenner forskjell på kynnere og rier. Da var det vel bare å hoppe i dusjen? [:)]

Jeg har hatt kynnere tidligere, men de er ikke så vonde. Kan jo være at de forandrer seg nå som jeg nærmer meg. Aner ikke, men ihvertfall greit å vite at jeg ikke er alene om det. Kanskje det er hodet som fester seg. Visste ikke at det skulle være vondt jeg. Eller ubehagelig da.

Jeg får menssmerter hver gang jeg er ute og går (handletur foreksempel) i mer enn 20 min[8D]
Slitsomt, men magen min strammer seg ikke så er nok bare livmoren som forbereder seg på en eller annen måte.
Vet ikke om det er samme du har, men hvis det er det så ville jeg ikke bekymret meg. Bare tatt det med ro (da går det over for meg[;)])

jeg aner ikke om magen strammer seg når jeg får dissemenssmertene. Har ikke tenkt over det, men skal gjøre det neste gang.
Det er sikkert bare normalt, men jeg tenkte på om det var tegn på noe. eller kanskje håpet at det var et tegn[:)]

ORIGINAL: Piplup

Er det slik at alle opplever kynnere eller? Kanskje ikke enda, men helt på slutten, vil alle få kynnere før riene starter, eller er det bare de aller fleste som får det?
Jeg har ikke hatt noen ting enda, og er litt redd jeg ikke kjenner forskjell på kynnere og rier. Da var det vel bare å hoppe i dusjen? [:)]

Tro meg, du merker når det er rier [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Tro meg, du merker når det er rier [:)]

Hehe [:)]
Ja, gjør vel det, litt vanskelig å vite på forhånd bare...

Back
Topp