Menssmerter? Vanlig?

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
nå er jo de fleste her lengre på vei enn meg. Jeg er bare 10 dpo men er skikkelig uggen og har menssmerter.. hadde dere noen symptomer så tidlig??
 
nå er jo de fleste her lengre på vei enn meg. Jeg er bare 10 dpo men er skikkelig uggen og har menssmerter.. hadde dere noen symptomer så tidlig??
Hadde småmurringer fra 8-9 dpo. Spørs jo litt hvor sterke menssmerter du er vant til om det er "normalt" eller ikke. Jeg har veldig sterke menssmerter, og ser derfor på det som skjer nedi livmora som småmurringer.
 
Ja, det var ett av de første tegnene mine. Jeg hadde mye mer murring enn vanlig. Tror det var rundt 5 dpo det virkelig tok av for meg. Nå har jeg enda skikkelig murringer daglig 5 + 5 / 28 dpo
 
Jeg testet fordi jeg fikk symptomer en uke før IKM, mistenker at den syklusen var litt uregelmessig.

Men ja, at det kjennes skikkelig ut som mensen skal komme når som helst har jeg hatt som tidlig symptom i alle mine svangerskap.

Og så kjenner man alt ekstra godt når man vet man er gravid, nesten så man kjenner bevegelser i uke 6 :p
 
Hadde me mindre pms enn vanlig. Murringene som minnet om menssmerter kom litt senere, etter jeg skulle hatt mensen. Skal sies at jeg har ekstreme smerter de første dagene av syklusen, så det jeg hadde, men oppfattet som milde murringer, er kanskje tradisjonelle menssmerter :)

Jeg merket først at jeg var sliten, ekstremt boblete i magen, kun en brystvorte som var øm/sensitiv. I tillegg ble symptomene sterkere mot kvelden. Men jeg hadde ikke sååå voldsomme symptomer så tidlig. Var jo ikke planlagt så kjente ikke etter symptomer så tidlig. Testet positiv et par dager før jeg skulle hatt mensen.

Menslignende smerter er heeeelt vanlig
 
Jeg er 7dpo i dag, og har hatt murringer som minner om menssmerter siden EL. Har enda ikke fått testet, og må nok vente noen dager til. Men satser på at det er positivt :rolleyes:
 
Ja, men har avtatt litt no. Er 5+3 idag. Ellers ingen spesielle symptomer her, litt ømme bryst. :)
 
Samme her, murringer fra omtrent da jeg forventet mens til nå, 5+1. Ganske sterke smerter i begynnelse, har roet seg litt siste døgnene.
 
jeg hadde murringer og mensensmerter så tidlig :) Har fortsatt mensensmertelignende symptomer nå også. Er nå i uke 7+2. :love2
 
Back
Topp