Menssmerter uten mens etter fødsel

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Noen som har opplevd å få menstruasjonssmerter som om mensen kommer og så forsvinner de uten menstruasjon? Har opplevd det for 2 dag på rad nå. ingen mensen, bare grusomme menstruasjonssmerter. er snart 3 mnd etter fødsel.

Ja, liksom litt murringer bare. Jeg har det fremdeles av og til. Jeg har hormonspiral, så jeg har ikke mensen, men av og til har jeg litt mensmurringer uten å blø.

Det kan kanskje enda være etter-rier når det er så kort tid etter fødsel? Eller det kan være EL, noen har jo murring da også, og at du har en menstruasjon på vei?

Hmm det er i såfall 3 gangen jeg skal ha mensen etter fødsel. Første mens kom 3 uker etter fødsel og deretter med fire uker mellomrom. Men opplevde det ikke slik da. Kan man ha etterier 3 mnd etter en fødsel 4 dager før forventet menstruasjon? Er 2 dagen jeg opplever dette uten at mensen kommer der du.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ja men fikk det etter jeg satt inn kobberspiral. Skikkelig slitsomt. Og er mye kvalm pga det.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Bruker ingen p preparater.. :-( er nok bare mensen som plager da.. Kjipt å ha det i så mange dager før den kommer.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp