Menssmerter/tidlig svangerskap

ORIGINAL: snoopeyeg skal teste i mårå,eller fredag vist eg ikkje har fått mens då.for slike smerter pleier eg ikkje ha så håper på en spire nå[;)]

Får håpe spiren sitter hos deg da! [;)]
 
De smertene er absolutt ikke alltid like lett å forstå seg på altså! [&:][8D]
 
ORIGINAL: Trine82jeg hadde litt murringer i mage og korsrygg fra uke 3 jeg. Da fattet jeg mistanke siden jeg aldri pleide ha mensmurringer før dagen før mensen. Men jeg ble enda mer overbevist da tappen var lukket igjen rett før ikm, det hadde den aldri vært før

 
Hvilken tapp er det snakk om her? (føler dette er noe jeg burde vite men.. [:-]) Og hvorfor skal den være åpen/lukket? Og hvordan finner jeg den? [8|] 
Jeg går rundt med akkurat slike mensmurringer i magen og korsryggen (kommer og går), er 8 dager over tida men har ikke sett noe til TR enda. Testet negativt i dag, men håper helt til jeg begynner å blø [:)] Håper inderlig at testen var litt i ustand eller noe [:D]
 
 
ORIGINAL: annette
ORIGINAL: Trine82jeg hadde litt murringer i mage og korsrygg fra uke 3 jeg. Da fattet jeg mistanke siden jeg aldri pleide ha mensmurringer før dagen før mensen. Men jeg ble enda mer overbevist da tappen var lukket igjen rett før ikm, det hadde den aldri vært før
Hvilken tapp er det snakk om her? (føler dette er noe jeg burde vite men.. [:-]) Og hvorfor skal den være åpen/lukket? Og hvordan finner jeg den? [8|] Jeg går rundt med akkurat slike mensmurringer i magen og korsryggen (kommer og går), er 8 dager over tida men har ikke sett noe til TR enda. Testet negativt i dag, men håper helt til jeg begynner å blø [:)] Håper inderlig at testen var litt i ustand eller noe [:D]

 
Livmortappen, laangt inni skjeden... Les på www.pernille.info
 
JA!!!! mensmurringer er klart et symptom på graviditet. Jeg har følt mensen i fire fem dag er nå uten at den har kommet. Nå har jeg testet meg flere ganger i dag og fikk klare to striper hver gang!
Lykke til![:D]
 
ja det skal ikkje ver lett.men me får ta det som det kommer å håpe vi får en liten som klorer seg fast snart[;)]
 
ORIGINAL: HønetuppJA!!!! mensmurringer er klart et symptom på graviditet. Jeg har følt mensen i fire fem dag er nå uten at den har kommet. Nå har jeg testet meg flere ganger i dag og fikk klare to striper hver gang!Lykke til![:D]

Men mensmurringer er jo tegn på mensen også da... [8D][:D]
Ikke lett å kjenne etter mht graviditets-tegn,syns jeg,for alt er jo så likt! Også innbiller en seg gjerne ting også,som stikkinger i siden,o.l... [8D]
 
Nei,den kroppen er rar gitt.. Som jeg husker fra sist,så hadde jeg ingen tegn til graviditet,bortsett ifra ømme pupper en hel uke før mensen, noe jeg kom på i ettertid da jeg testet positivt. [;)]
Denne gangen har jeg også hatt ømme pupper allerede i flere dager nå,og mensen er ventet rundt mandag. Og jeg tror/vet den dukker opp også! [;)]
Menssmertene som har vart i noen dager nå,er som de pleier å være,og slusene føles så åpne som det bare går an! [8D]
 
Back
Topp