Menssmerter!! :S

silsol

Elsker forumet
Er så sinnsykt plaget med skikkelig intense menssmerteer ! Var det veldig mye med Thea også, fra begynnelse til slutt [&:] Noen andre som er plaget ?

Tror jeg bare hiver i med en paracet, tar meg en dusj å hopper til køys! [:'(]

Jaaaa- det begynte i dag tidlig og har vart hele dagen. Har ikke fått gjort en skitt, bare lagt på sofaen, for det virker å hjelpe litt. Har ikke hatt det med de to andre, så vidt jeg kan huske. Ikke så lenge iallefall. Ble litt engstelig ,jeg!

Jeg har det innimellom, men ikke så veldig intenst da. Føles akkurat som om jeg får mensen. God bedring! [:)]

Jeg hadde veldig menssmerter for et par uker siden,så jeg ringte til jordmor tilslutt for å høre om d var normalt,og det var det ikke sa hun! Så jeg fikk beskjed om å dra til legen å levere en urinprøve for å se om jeg hadde UVI,og det hadde jeg.. Kan være farlig å gå lenge med UVI..så det er best å dra å få d sjekket..

Ja,har en del menslignende smerter.
Setter seg mye nedover lårene og mellom beina. Føles som jeg skal "revne" noen ganger [&:]
Hadde ikke dette forrige svangerskap?!

Det er ikke veldig unormalt med menssmerter -jeg slet mye med dette i forrige svangerskap og bekymret meg alt for mye. Tok det opp med jordmor, gyn/lege, føden, alt, men de fant ingen spes grunn.
Til slutt viste det seg at det var bekkenløsningen som var årsaken..

Har en del av det nå også som kommer og går, særlig hvis jeg har båret tungt eller gjort noe spes, og knytter det dermed opp til bekkenet igjen..

Back
Topp