Menssmerter rundt ikm

xena81

Forelsket i forumet
Jeg har ikm i dag og har hatt menssmerter både i går og i dag. Er dette vanlig når man er gravid eller bør jeg være bekymret? Pleier å ha menssmerter til vanlig både dagen før mens og første mensdag.
 
Jeg har ikm i dag og har hatt menssmerter både i går og i dag. Er dette vanlig når man er gravid eller bør jeg være bekymret? Pleier å ha menssmerter til vanlig både dagen før mens og første mensdag.
Jeg hadde IKM i går og hadde murringer i går og har litt i dag. Men ingen bekymring her i hus så lenge det ikke er noe blod :) Tolker murringene som positivt til det motsatte er bevist. Sånn ca om 9 mnd :p
 
Jeg har ikm i dag og har hatt menssmerter både i går og i dag. Er dette vanlig når man er gravid eller bør jeg være bekymret? Pleier å ha menssmerter til vanlig både dagen før mens og første mensdag.

Jeg er 5+3 og har mensmurringer så å si hver dag. Er bare livmoren som jobber. :) Helt normalt
 
Mens smerter følger med å være gravid☺️ Har hatt murringer og vært ganske sikker med alle 3 svangerskap at mensen skulle melde sin ankomst
 
Har hatt disse murringene siden uke 5 :) har det så og si hver eneste dag, men ikke hele dagen. Er 7+0 i dag :)
 
Jeg har hatt de mensen muringene siden uke 4. Er no 6+1 og er ikke blitt noe bedre.komme og går.kan vere sterke smerter til tiden. Er det noen av dere som har sterke smerter eller bare muring er som er svake?
 
Back
Topp