Menssmerter? oppdatert :)

~Damen~

Flørter med forumet
Fikk det nå i ettermiddag. Det er litt ubehagelig. Sånne smerter jeg bruker å få når det er nummeret før mensen. Ofte kvelden før :(
Ikke moro i det hele tatt...

Gruer meg til å våkne i morgen.

---------------------
Hverken mens eller menssmerter da jeg våknet i dag!
Takk for at dere beroliget meg <3

hei

ikke tenk på det det kan være livmora di som utvider seg. det har et eget navn men husker ikke det nå

ta deg en dysj å legg deg ned for kvelden.
så håper jeg for deg at det er helt normalt

lykke til

Huff, blir nervøs!
Husker ikke det her fra forrige svangerskap, og så fikk jeg litt "tyn" av folk som har prøvd så lenge om at jeg ikke måtte teste så tidlig.. og i alle fall ikke glede meg for tidlig.

har lest mange forskjellige steder at ett av symptomene på graviditet er mensmurringer så jeg tror du kan slappe helt av! Kjenner godt frykten din for at det kan gå galt, men tror vi må jobbe litt med oss selv slik at ikke den frykten tar helt overhånd! Nå må tiden få gjøre sitt, vi kan ikke gjøre så veldig mye uansett.. Livet er brutalt sånn sett! Slapp av å prøv å nyt tanken på den lille reka som svømmer rundt inni der å SKAL vokse seg stor og sterk!! Happy thoughts all the way ladies!! 

Jeg har hatt slike murringer i en uke nå, og enkelte dager kjennes det veeeldig godt.
Men jeg bekymrer meg ikke. Syns nesten det er litt bra at de er der, for det er det eneste tegnene jeg har på å være gravid.

slapp av jeg har det også, føler mensen kommer når som helst. men sånn var det sist gang jeg var gravid også, så jeg tar det positivt

Ingen mens!!!!
Og ingen menssmerte heller. 

Slapper litt av nå :)

såååååååååååååå braaaaaaa jippi

hihi

Back
Topp