menssmerter og verking i rygg, normalt nå?

småbarnsmamma

Glad i forumet
beklager alle sammen, maser sikkert mye, men har ingen og snakkemed, ingen som vet om det endå[8|]
menssmerte lignende nede i underliv/mage og i så og si hele ryggen,ble grådig dårlig og. er det normalt nå, har ikke fått det før i det hele tatt??? 

jeg har hvertfall hatt mensliknende smerter i magen på den tiden du er nå! men ikke ryggsmerter,men så lenge du ikke blør tror jeg ikke det skal vere farlig. lykke til videre

Det trenger ikke være noen ting, men jeg ville kontaktet lege eller jordmor for sikkerhets skyld.

Ja helt normalt. Jeg er i uke 14 og har det slik som du beskriver. Bekkenet begynner vel å utvide seg bl.a.

Jeg får vondt i ryggen - på sidene, fra korsryggen og opp til skuldrene - når jeg blir kvalm...

Hatt det heil likt bare ikkje ryggsmertene, kanskje du allerede nå må være forsiktig med korleis du løfter ting?

så lenge det kommer og går og ikke er konstant, så er det heelt normalt, voksesmerter! håååper eg[:D]

Jeg også har hatt masse av det i det siste.. er 36 uker på vei da.. har hørt at det er livmoren som modnes. 
[:D] håper virkelig det skjer noe snart.

Back
Topp