menssmerter og liten blødning!!

smaajento

Andre møte med forumet
Noen med messmerter og bitteliten blødning her? er det dårlig tegn? min blødning er stoppet, men plages ennå av til tider litt sterke menssmerter.... eller er jeg SULTEN heletiden, og må ofte på do.. ømme brystvorter og trett.... hvilke plager har dere? jeg er bare 5+5 ennå..... så veldig nytt for meg dette (første gang jeg er gravid) :)
 
Jeg har hatt menssmerter (ganske kraftige også) Noen ganger så ille at jeg fikk hetetokter, og ble svimmel. Og hatt blødninger. Har hatt det siden jeg var litt over 5 uker. Og hatt det av og til innimellom. Men ikke hver dag. [;)] Jeg var på ultralyd forrige uke, og alt var bra med spiren. Er 11+3 idag. Så det behøver ikke være noe galt. Jeg er sykmeldt foreløpig. Men er du bekymret, så ring og spør legen om han kan sjekke deg.
 
Heia[;)] Har hadd det på akkurat same vis, krafige menssmerter å litt blødninger innimellom. Første blødning hadde jeg når jeg var 6 uker på vei å var sikker på at jeg hadde mista.. Var på ultralyd i uke ni å alt sto bra til. Har hadd litt blødning nå for nån dager siden å er også bekymra... Leser at det er mange som har blødninger i løpet av de 3 første mnd å det trenger ikke å bety noe[;)] Tror å håper alt skal gå bra[;)][;)] Lykke til. Er en spennende tid det her[;)]
 
Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg er enda tidligere ute enn deg, bare 4+4 og hadde i går brun utflod og i dag skikkelig mensen blødninger og er kjempebekymra! Hjemme fra jobb, og venter på å dra til legen kl 16.. Skal visst ta UL selv om det er så tidlig.. Lest en drøss med innlegg og artikler på nett og de fleste sier jo at det er normalt, men jeg må si at det er utrolig skummelt!!! Og ikke er man hormonell og lett påvirkelig heller.. duh!
 
Vel, håper alt går bra med deg, krysser fingre for at alt er bra med spiren!
 
Obs.. første gang jeg er her og NÅ så jeg at jeg var en mnd for sent ute. Håper alt har gått bra smaajento!
 
Back
Topp