Menssmerter og løs mage

Mollyver

Betatt av forumet
Jeg har vært litt bekymret i dag. Jeg har hatt en del menssmerter, og løs mage. Har flere ganger gått på do bare for å se etter blod, men har ikke sett noe. Kan det være bare livmoren som utvider seg, gir menssmerter og dytter på tarmene så avføringen blir løs? Eller er det skumle ting på gang? Erfaring noen? Er 8+2 i dag.

Jeg pleier å ha menssmerter litt av og på i svangerskapet. Regner med at det er helt ufarlig.

Jeg har også løs mage i dag, og skikkelig mageknip. For min del tror jeg det er det rare kostholdet jeg har nå som er grunnen. Er ikke så bekymra for svangerskapet, har jo innimellom sånn mage uansett.

Jeg har ikke hatt kvalme og forstoppelse som er de "kjente" symptomene, men jeg har hatt menssmerter, løs mage og luft i magen i flere uker. Jeg er kun i uke 7 enda, men bli TUL i morgen. Kanskje jeg kan gi deg et svar da o_O

jeg hadde veldige mensen lignende smerter med jenta mi, nå har jeg også veldig vondt. Jeg løper også på do for å sjekke, men egentlig er det vel voksesmerter en kjenner på.. jeg velger å tenke det

Her er magen skikkelig i opprørsmodus. Ekstremt mye gass og vonde gass smerter... Flyr på do i ett sett :hilarious:

Du er ikke alene! I enkelte uker, som feks uke 5-6 hadde jeg syke magesmerter, og var sikker på at jeg kom til å miste igjen. Men nei, eneste blødningen jeg har hatt er festeblødning i uke 3. Jeg har snakket med flere som har hatt det slikt, så jeg velger å tro at det er livmor som vokser.

Husk livmor er liten, mindre enn en appelsin, og den skal bli vannmelon størrelse om ikke mer:dead::nailbiting:

og løs mage er normalt!

Jeg har ikke hatt kvalme og forstoppelse som er de "kjente" symptomene, men jeg har hatt menssmerter, løs mage og luft i magen i flere uker. Jeg er kun i uke 7 enda, men bli TUL i morgen. Kanskje jeg kan gi deg et svar da o_O
Hvordan gikk det på TUL i dag? :)

Jeg sliter også med magen. Våkna i natt med skikkelig mageknip, og hatt løs avføring idag. Ellers kjenner jeg murringer og menslignende smerter ofte. Syns å huske det var slik sist gang også og har lest det er vanlig:)

Diaré kan komme av forstoppelse. Nettopp vært igjennom det selv. Det gav sterke smerter (periodevis menssmerter, og periodevis på nivå med rier).

Jeg har løs mage noen dager, og tidvis «menssmerter»! Men alt er ok med den lille spiren i magen (vært på tidlig ul og fått bekreftet), så jeg tenker at dersom du har fin allmentilstand og føler deg ok så er det normalt.

Hvordan gikk det på TUL i dag? :)

Hei! Det var en liten spire inni der med dunkende hjerte! Alt så friskt ut, men ut i fra størrelsen er jeg bare ca. 5 uker på vei. 4mm var den.

Men det kan stemme det altså, ut i fra kalkulator og første dag i siste mens står det til meg 7ende svangerskapsuke, jeg blir forvirret av dette :bored: Kan noen hjelpe meg å forstå?

Hun spurte om symptomene mine og sa at menssmerter osv. var helt vanlig :meh:

Back
Topp