Menssmerter og kvalme

Mary Evelyn

Glad i forumet
Har vært mye plaget meg menssmerter og kvalme idag.. Noen som vet hva det forårsakes av? I uke 26 nå. Opplever dere det samme? Ingen blødninger, og greit med aktivitet på mini.

Jeg hadde det nå i helga og jeg løp masse på do så jeg tror jeg hadde noe magesjuke. Ble iallefall bedre etter å ha vært på do og fått tømt meg ordentlig. 

Jeg ville kontaktet jordmor om det var sånn, bare for å få en liten sjekk... Du kan jo eventuelt spørre jordmor her inne?:)

Helt noe annet: men hva betyr det at du sladrer med knøttelite, Within?

Det betyr at vi er sladrevenner,oppdaterer for hverandre hvis noe skulle skje,har dere ikke det i deres termin forum?

Hvordan da noe skulle skje? Typ fødsel, sykehusinnleggelse og sånt, sånn at man ikke orker å være innlogget? Dette er mitt forum, men jeg har ingen sladrevenn...

Ja,noe sånt :) Veldig mange som ikke har,og knøttelite og jeg har vært bestevenner siden vi var små,så det ble naturlig sånn :)

OK. Da skjønner jeg.. Trodde kanskje det var noe man fikk utdelt eller noe.. eller bare noen man fikk tonen med her inne.. Litt vanskelig å finne tonen med noen når det har vært så dødt her det siste halvåret ;)

Vi hadde utdeling av sladrevenn i desember10.. Men det viste seg at flesteparten oppdaterte selv fra mobil :)

Ja, jeg har en følelse av at jeg også kommer til å gjøre det.. Om bare forumet her blir å funke på mobil da;) Funker ikke på min telefon nå ihvertfall.. Men har avtale med sykehuset om at jeg kan være så lenge jeg trenger for å få igang ammingen, så jeg tar nok med meg pcen, så jeg slipper å kjede meg når babyen sover ;P

Jeg også har hatt det, og myyye kynnere, Når jeg får sånn vondt legger jeg meg ned og hviler litt, og da går det som regel over av seg selv..

Er sånn her også. Verst på dager med mye kynnere, men er mye kvalm utenom også. Alt hva man skal plages med som gravid, gitt..

Back
Topp