"Menssmerter" nå

Mioli

Andre møte med forumet
Flere som har vært plaget med mensenlignende smerter i mage/korsrygg? Hos meg murrer det konstant nå. For to dager siden varte det et døgn før det gikk over, og i morres var de tilbake igjen. Det er ingenting regelmessig over det, bare murring hele tiden. Blir ganske slått ut av det. Er 38+6 i dag men vanskelig å si om noe er på gang? Har aldri helt skjønt hva kynnere er for noe, har nok hatt dem uten å kjenne dem.. For de kommer og går, eller?

Har også hatt murringer i mage og korsrygg siste dagene i tilleg til vonde kynnere :) skikkeli slitsomt ja :o håper det tar seg opp å det blir fødsel snart :D

Har menssmerter som kommer og går ja :P De begynte vel å komme for noen uker siden, men da var det kun et få ganger og veldig kortvarig. Nå har det tatt seg veldig opp, til at jeg de siste dagene får dem sterkere og hyppigere. Nå de siste dagene kommer de gjerne hver 10. minutt og varer 60-90 sek, før dem gir seg igjen.. :P Blir ganske utålmodig av det, men samtidig så er det jo i det minste tegn på at ting skjer da :)

Jepp. Siste uken har vært ekstrem.. Masse murringer i korsrygg og mage! Og ett veldig nedpress. Er akkurat like langt som deg 38+6 :)

Ikke rart man blir utålmodig...! Kan det ikke bare komme i gang.:)

Ja, og når de andre barna kom 6 uker før og 3 uker før termin så føles det veldig lenge å være 38+4 i dag :p

Hadde heller ingen tegn før de andre fødslene. Med første så gikk vannet i skikkelig Hollywood stil og med andre så begynte sterke og regelmessige rier en morgen. Føles veldig kjipt å nå måtte gå i flere uker men murringer og kraftige kynnere :(

Jeg har en del mensmurringer nå, er "kun" 36+2. Husker det fra forrige svangerskap også, hadde masse menssmerter de siste ukene.

Ja har hatt endel vondt i nedre del av magen i dag, men ikke i nærheten av fødsel enda

Flere som har vært plaget med mensenlignende smerter i mage/korsrygg? Hos meg murrer det konstant nå. For to dager siden varte det et døgn før det gikk over, og i morres var de tilbake igjen. Det er ingenting regelmessig over det, bare murring hele tiden. Blir ganske slått ut av det. Er 38+6 i dag men vanskelig å si om noe er på gang? Har aldri helt skjønt hva kynnere er for noe, har nok hatt dem uten å kjenne dem.. For de kommer og går, eller?
Hadde menssmerter hele tirsdag her også, men vokna desverre uten vondter onsdag. Husker min første fødsel starta med menssmerter, så trodde noe var på gang. Vi gjør oss vel klar tenker jeg.
Kynnere kommer og går. Du merker det ved at magen strammer seg og blir hard en stund, så går det over. Vanligvis ikke vonde, men kan være det mot slutten...

Jepp. Siste uken har vært ekstrem.. Masse murringer i korsrygg og mage! Og ett veldig nedpress. Er akkurat like langt som deg 38+6 :)
Vi må vel nesten bare leve med murringene og krysse fingrene for at det blir til noe mer snart. 1 uke igjen til termin, spennende :)

Back
Topp