Menssmerter nå?

Kristine79

Glad i forumet
Er jo snart 15 uker på vei, og de siste ukene har menssmertene roa seg veldig. Hadde det jo mye i begynnelsen da livmoren vokste masse, men roa seg rundt uke 10 tror jeg.

Men idag har jeg hatt masse murringer. Blør ikke eller noe så blir ikke bekymret akkurat.Bare nysgjerrig [:)]
Dere med flere svangerskap bak dere - har man disse murringene gjennom hele svangerskapet?

jeg kan si noe her:
livmoren vokser ulikt. den har hvile faser og voksefaser..
disse mensenmurringer kan være et tegn på at livmoren vokser...

Jeg har også mensmurringer og noen ganger kiler det på en måte, men er akkurat samme som før jeg skulle ha mensen......
blør ikke jeg heller. [:)]

Sist gang hadde jeg mensensmerter hver eneste dag frem til fødsel [8D]
Og alt var i orden.

Husker ikke hvordan det var sist, men jeg kan gå mange dager uten mensmurringer...

Har murringer rett som det er. Det er bare livmora som vokser.
Kan ikke husker hvordan det var sist svangerskap. Har glemt utrolig mye fordi om det bare er to år siden [;)]

jeg er 11 uker i dag og har stadig murringer hehe... Noen ganger så kraftige at jeg må legge meg litt :O

Har menssmerter/murringer hver dag jeg.. Men regner med det er noemalt [:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Sist gang hadde jeg mensensmerter hver eneste dag frem til fødsel [8D]
Og alt var i orden.

signerer denne jeg :)

Hadde d hele tiden sist jeg gikk gravid. Denne gangen har jeg ennå ikke hatt det og jeg savner det. For meg er det det som er normalt hehe..

jeg har ikke hatt det i det hele tatt

jeg har stadig mens smerter... Kommer å går. Synes det er litt skummelt, men vet det er helt normalt altså... Og at ting vokser inni der...

Men MÅ på do å sjekke lissom...

Back
Topp