Menssmerter (murringer)

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Flere som har? Jeg hadde også i uke 5 og nå har de begynt igjen. Er nå i uke 10. Men det er rundt nå jeg egentlig skulle hatt min 2.mens. Virker som svangerskapstegnene er på sitt sterkeste da mensen skulle vært her.

JAAAAAAAAAAAA! Eg har det sånn! Har hatt det sånn i heile dag, og blir litt stressa av det. Men håper å beholde roen og at alt går som det skal! Er vel faktisk rundt der mens skulle komt ja.. kanskje det er grunnen??

Fint å se vi er flere, selvom det ikke er så veldig behagelig! Har hørt at det kan komme murringer rundt menstider, men hører jo så mye rart at man kan bli tullerusk! Gleder meg virkelig til uke 12<3

Jeg har hatt murringer i korsryggen de to siste dagene. Jobber mye om dagen, og da merker jeg at det øker på, tenker at dette er normalt :)

Har så mye murringer for tida jeg! Er virkelig noe som skjer nedi der. Vondt i lysken og i korsryggen. *klagklag*

Jeg og. Det er vondt med mens smerter. Men alt for den lille, så lenge h*n har det bra. Men en liten påminnelse om fødselen kanskje.

Har vært helt ekstremt her.. Skal heldigvis på UL til tirsdag, så da får jeg jo sett om alt står bra til! :)

Back
Topp